Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

Ik weet niet als je dit sarcastisch bedoelt ofniet, maar op alle goede merken zit levenslang garantie, Facom, Snap-on enz..

wat moet er sarcastisch aan zijn?

ik bedoel gewoon, dat het een net setje is voor dat prijs.. 300 euri en dan levenslang is gewoon goed..

dat hoort idd zo bij alle goede merk gereedschap, maar had nog niet van kraftwerk gehoord drom.

Ik heb eigen skandia filiaal in Den Haag, dus ik heb alles! Als jullie wat nodig hebben kan je best langskomen om te lenen(legitimatie verplicht, alleen voor scooterforumers)

RCS-10-l.jpg

net gekregen :P

Ik heb zelf sinds vorig jaar een Facom Jet 8 XL met inhoud .. beste aankoop ooit :W

Verder al aardig wat speciaal gereedschap aangeschaft, luchtgereedschap, 380v mig lasapparaat etc

You've got mail. Voor de geïnteresseerden, vanaf morgen een complete Kraftwerk kist op onderstaande site ;)

op wat lijkt dat spul lieuwe?

vergelijkbaar met mannesman, of toch hoger?

complete gereedschaps kist van Facom, ratels af en toe klote, maar gewoon garantie dus krijg dan meteen nieuwe..

en complete werkplaats tot beschikking met lucht gereedschap tot aan puntlas apparatuur

( schade monteur:D)

Ja ik heb zelf ook makita eigenlijk alles. Mijn vader werkt nu zo'n 20 jaar met makita en hij hoeft ze om de 5 jaar te laten keuren, en nog nooit kapot gegaan.

Was ook maar een geintje:P

Morgen een kijkje nemen bij een snap-on dealer om het één en ander te bestellen:)

Ik heb zo juist een gereedsschapskist gekocht van Hazet:)
8 lades, gevuld met eigen gereedschap en klein deel nieuw Hazet. Degelijk spul kan k je vertellen:W

M'n stage bedrijf verkoopt dat spul dus heb k het voor een mooi prijsje kunnen overnemen.

Wij hebben btw dezelfde kraftwerk aanbieding als op de vorige pagina:P Alles uit de toolspecial verkopen wij ook;)

Ik heb veel gereedschap los, maar niet echt de mogelijkheid om zo'n kar in de berging te zetten, want staat al genoeg in. Ben nu aan het kijken om het op te hangen. Iemand ideen? Nu zit alles in lades van een oud keukenblok :P

Back