Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

Edit: whoops, oud eh :P.

Bij de Action hebben ze overigens een erg leuk ratel setje voor ik geloof 9 euro. Stevig rateltje met enorm veel bitjes en doppen in een ijzer koffertje.

Keer kracht zetten op die bitjes en ze breken gelijk over. Vroeger gebruikte ik dat ook, tot ik ontdekte watvoor troep het is, het past ook gewoon nooit zoals het moet.

Nu heb ik imbussen, torxen, schroevendraaier, doppen etc... allemaal van Facom, dan merk je wel watvoor troep het is die bitjes.

Last edited:
Ikzelf heb een kistje met wat doppen, een ratel, baco, wat steeksteutels etc. goedkope troep maar over het algemeen goed genoeg om aan een brommertje te sleutelen. Laatst stond m'n ratel op vastdraaien en wou die niet meer op losdraaien. Ff wat kruipolie opgespoten en het werkte weer en als ik zelf iets niet heb of het is kapot pak ik het dure gereedschap van me vader wel. Ik zit er ook aan te denken om een keer een fatsoenlijke wagen aan te schaffen maar dat zal er voorlopig nog niet van komen omdat m'n goedkope setje ook nog prima functioneerd.
Owja die discussie hierboven: Ik heb weleens iemand met zo'n schijt apparaat zien werken en geloof me, een echt lasapparaat of CO² lasapparaat werkt 10x zo fijn en last ook 10x zo goed.

en kost 10x zoveel, en is 10x zonde voor je geld, als je het maar heel af en toe gebruikt...

heb waarschijnlijk al een mooie inverter las apparaat geroggeld, via een vriend z'n vader.

Heb laatst voor nood een ratelsetje moeten halen
En aangezien die van de action zomaar stuk gingen heb ik een set gehaald bij de kijkshop>
Deze is net zo duur en net iets steviger

Ook deze set er nog bij genomen

http://www.kijkshop.nl/product/2269...ereedschapsets/schroevendraaier-en-tangenset/

Verders heb ik ooit voor een 10 euro een ferm flex gekocht welke ik na 5 jaar nog steeds heb en zijn werk nog steeds doet
en een ferm acculader ooit voor 14 euro bij de kijkshop gekocht

http://www.kijkshop.nl/product/25753/5068-5571-5572/vrije-tijd/auto/accessoires/ferm-acculader/

Als ons pap op zijn werk nieuw gereedschap krijgt mag hij het oude mee naar huis nemen, dat is vaak nog goed genoeg voor mij en mijn broer om aan motors en scooters te sleutelen. Is allemaal ook a-kwaliteit van Gedore enzo. Me vader is trouwens automonteur.

hehehe, bij me oude baan (schadebedrijf) verdween beetje bij beetje al 't gereedschap in mijn schuur :P

en als er iemand weg ging, liet hij vaak z'n kar open (zonder slot) dan zat er einde van de dag ook niks meer in :P

300 euro is niet zoveel voor een gereedschapkar, weet echter niet wat de kwaliteit van zo'n kar is.

@ Johnny,

Op die manier snap ik het wel ;)

Back