Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

ik heb ook wel is gehoord dat er verschil zit in de kwaliteit van mannesmann gereedschap in een groene doos zou beter zijn als de blauwe doos of is dit gewoon BS?

bij ons opt werk hebben we de groene, verder geen ervaring met de blauwe. Maar de groene werkt prima, niet zo super als gedore, maar daar is de prijs ook naar :)
Thuis hebben we bijna alles gedore, wel oud spul, maar werkt prima. Verder tangen etc van knipex, elektrisch huvema, makita, bosch profi... en sommige spullen van ferm :P Binnenkort een keer voor betere kolomboor gaan, dit is zo'n ferm ding wat voor geen meter werkt.

Schroevendraaiers , 1 grote en 1 kleine set ratelsleutel , imbus sleutelt setje , steeksleutelset van 6 --> 32 , allemaal facom . Het is duur maat het rendeerd, er zit materiaal bij (ratel setjes) dat al 4j oud is en nog werkt als nieuw.

klein meteriaal zoals verschillende bitjes , hamers , bijtels en vijlen koop ik gamma crap omdat dat toch niet boeit als het stuk gaat :).

Overigens heb ik ook nog een kolomboormachine, slijpmolen, lint en cirkelzaag en een handboormachine allemaal van bosch , en nog 2 elektrische schroevendraai boormachine hand dinges :p (perel) voor de auto heb ik ook nog een goedkoop setje met 2 assteunen van elks 2 ton en ene hydraulische krik, extreem handig overigens !!

Ik heb dezelfde set als waar je de link van gaf areaarea.
Bevalt me super.
Heb de koffer standaard in m'n auto liggen.
En in de outlet winkel is hij 46euro zo uit mijn hoofd.

Arnie said:
Ik heb dezelfde set als waar je de link van gaf areaarea.
Bevalt me super.
Heb de koffer standaard in m'n auto liggen.
En in de outlet winkel is hij 46euro zo uit mijn hoofd.

je bedoelt die blauwe 91 dellige set?

Ik heb vorige week een hitatchi slagmoersleutel gekocht op accu geeft 160nm ben er zeer tevreden over. 2 accu's erbij incl koffer.

ff afstoffen...

ik ben opzoek naar een lasapparaat voor thuis... om de wat makkelijke dingen mee te lassen.. BV thuinhekjes/frames/standaards/beugels. gewoon 't groffere werk...

kan iemand mij iets aanraden of vertellen waar ik naar moet kijken... budget 150+/-.

kan deze topicnaam niet meteen veranderd worden naar... Show/Algemene gereedschaptopic? worden vaak topics geopend met vragen naar gereedschappen ed.

las apparaatje voor 150 euro zou moeilijk worden denk ik, tenzij je z'n knooi ding wilt van oa. de aldi ofzo. (eigen ervaring)

kamaraad heeft er laatst 1 gekocht een co2 apparaat op krachtstroom of 220v voor 500 incl. gas vles 2 rollen las draad las kap en 3 jaar garantie.

[IR]http://i47.tinypic.com/359ihbd.jpg[/IR]

kost iets meer maar heb je VEEL meer plezier van imo.

Ben ook wat gereedschap aan het verzamelen, heb nu aardig wat van tengtools, wel goed spul!

Verder nog wat makita en hitachi electrisch gereedschap.

Toch ook wel mooi beetje goed gereedschap.

100 liter compressor
devillbis/satajet spuitpistool
2x hvlp spuitpistolen
rodac luchtgereedschap
sonic gereedschapwagen

hier ben ik echt trots op :P, verder 2 ratelsetjes (mannesman) bitjes/boortjes ed...

maar wil er dus graag een eigen las aparaat bij..

en dan liever een MIG maar zonder gas (bestaat dat?)

las apparaatje voor 150 euro zou moeilijk worden denk ik, tenzij je z'n knooi ding wilt van oa. de aldi ofzo. (eigen ervaring)

kamaraad heeft er laatst 1 gekocht een co2 apparaat op krachtstroom of 220v voor 500 incl. gas vles 2 rollen las draad las kap en 3 jaar garantie.

[IR]http://i47.tinypic.com.jpg[/IR]

kost iets meer maar heb je VEEL meer plezier van imo.

ik ken zo een goede lasapp lenen dat is het prob niet... alleen wil ik dus gewoon 1 voor thuis (om te beunen) en daarvoor heb ik niet zo'n dure ding voor nodig. met een electrode red ik het ook wel, maar heb toch liever een MIG.. en 150 vind je wel wat leuks, kijkend naar marktplaats.

nogmaals, is voor kleine dingetjes...

100 liter compressor
devillbis/satajet spuitpistool
2x hvlp spuitpistolen
rodac luchtgereedschap
sonic gereedschapwagen

hier ben ik echt trots op :P, verder 2 ratelsetjes (mannesman) bitjes/boortjes ed...

maar wil er dus graag een eigen las aparaat bij..

en dan liever een MIG maar zonder gas (bestaat dat?)

Mig zonder gas dat kan, dan heb je gevulde draad nodig, je krijgt dan ook een slak op je las net zoals bij electrode lassen

.

joo dokman!
bij onze carnavalsvereniging gebruiken we ook veel van die aldi apparaatjes, maar met 2.5mm electroden, kun je ze best gebruiken voor huis-tuin en keukenwerk hoor. ideaal is het niet, maar als je er verder geen constructie oid mee last, ben je voor weinig mooi klaar:p

johnny, is dit niet wat?

http://link.marktplaats.nl/347781063

Kameraad heeft soortgelijk dingetje van kemppi, last echt als de brandweer

Last edited:
Back