Beslagen ramen in de ochtend.

Had het van de week ook, ik stap in, niks aan de hand, rij 3 straten verderop ineens heel mijn ramen beslagen. Zag niks meer.

Toen maar even gestopt en airco vol aan gezet. binnen 1 minuutje was het weg gelukkig.
 
Juist wel, rustig opwarmen is beter dan gelijk gaan rijden, dat is alleen maar goed voor het milieu :r

Lol.. het beste voor het milieu is meteen wegrijden. 100% zeker.

anti-condens doekjes bevatten een beetje zeep. Als je daarmee je ramen doet beslaat het niet weer.. Erg fijn die dingen.. Raam open 's ochtends vind ik nou ook niet erg plezierig..
 
Last edited:
28.jpg
 
RAIN X aan de buitenkant (hoef je je ruitenwissers ook minder te gebruiken en sneeuw/ijs vriest niet vast)
rain_x.jpg


RAIN X anti condens aan de binnenkant
rain-x_anti-fog.jpg
 
Last edited:
Ik heb onderhand een set nieuwe dakrubbers en raamrubbers aangeschaft. Na montage zal het wel schelen, maar heb sowieso de laatste tijd weinig last gehad. Dat RainX zal ik ook eens proberen.
 
Ik heb een middeltje @ garage staan, wat hier speciaal voor is, komt volgens mij @ uit frankrijk, ik begin er nu ook last van te krijgen, dus ga het zo eens proberen :)
 
Ik word er dus strontziek van eh, duurt gewoon dik 5min hiero voordat die ramen x helder zijn.
Ligt aan mn raamrubbers, maar zie t nog niet zitten ze te vervangen.
 
Back
Top