Beslagen ramen in de ochtend.

Het valt nu nog wel mee, maar in de winter zet ik altijd 's ochtends de motor aan, ga ontbijten en als je dan terugkomt is de auto lekker warm en kan je gelijk scheuren ^^
 
Dat werkt hier niet, aangezien ik na het ontbijt pas me tanden poets + haar doe 8P

ik doe er 2 minuten over om de wijk uit te rijden, tegen die tijd is het ergste weg. Ik vergeet wel vaak m'n spiegels schoon te maken, dat is irritant op de snelweg
 
Na t gebruik van mn tomtom heb ik de kringen eraf geveegd met een af ander duitsgoedje.. stapte vanochtend in mn auto, vooruit beslagen alleen de plek die ik had schoongemaakt was compleet helder, dadelijk ff alle ruiten aan de binnenkant doen denks :P
 
Na t gebruik van mn tomtom heb ik de kringen eraf geveegd met een af ander duitsgoedje.. stapte vanochtend in mn auto, vooruit beslagen alleen de plek die ik had schoongemaakt was compleet helder, dadelijk ff alle ruiten aan de binnenkant doen denks :P

Hou ons ff op de hoogte :)
 
Ik had het ook altijd met mijn auto. Goed irritant iig..

Heb zelfs een aantal keer gehad dat het 's nachts erg vochtig was, en het ook nog aan het vriezen was.. Dan sta je dus de ramen aan de binnenkant van je auto te krabben 8P buurman raar kijken enzo :+

Maar daar had ik later antivries voor gehaald.. ff op je ramen spuiten en al het ijs is weg :)

Als de ramen alleen beslagen waren, gingen de blower en de verwarming op de hoogste stand, en het was zo weg..
 
Blower vol open, raampje een stukje open. En aan't einde van de wijk is ie bij mij alweer vrij.

Komt gewoon puur door vocht aan de binnenkant (voetmatten!) Vochtvreter zou je kunnen proberen idd.
 
Hier ook raam open/blower

Me baas heeft het wel goed voor elkaar :W, stand kachel @ afstand bediening...., 6 uur aan drukke en om 7uur vocht/sneeuw/ijs vrij wegtoeren+ lkker warm :W

Mijn hok is niet warm te krijgen :X
 
Ik had het ook altijd met mijn auto. Goed irritant iig..

Heb zelfs een aantal keer gehad dat het 's nachts erg vochtig was, en het ook nog aan het vriezen was.. Dan sta je dus de ramen aan de binnenkant van je auto te krabben 8P buurman raar kijken enzo :+

Maar daar had ik later antivries voor gehaald.. ff op je ramen spuiten en al het ijs is weg :)

Als de ramen alleen beslagen waren, gingen de blower en de verwarming op de hoogste stand, en het was zo weg..

ik heb je post 4x over gelezen en moest 4x lachen :P
haha je ramen aan de binnenkant krabben 8P
 
Back
Top