Bekeuring op verkeerde naam

Buzz_51

Are@ member
Ik heb een bekereuring binnen gekregen, die voor mij bedoeld is.
Maar het voorvoegsel voor wie het is is N, maar dat moet het niet zijn. Is de bekeuring nu ongeldig?
En hoe zeg je dat dan in zo`n bezwaar schrift?

Alfast bedankt.

Greetz,

Advertisement - register to remove this

Ik heb een x een vals adres opgegeven, ik had ook een oud plaatje van een vorige scooter van me op mijn scoot. was gelazer gunned 10 km te hard in de bebouwde kom.

Nooit meer wat van gehoord scheelde me toch 140 piek:p

me broewr heeft nu ook een bekeuring en op de gele papiertje staat datum 11-02-03 haha dit kan je toch aanklagen?
een bekeuring die je alvast kirjgt vor iste wat je in 2003 doet haha :P

Originally posted by tupacrulezz
me broewr heeft nu ook een bekeuring en op de gele papiertje staat datum 11-02-03 haha dit kan je toch aanklagen?

wie ben jij ? en welke school zit je

11-02, mijn verjaardag :)

Als je een mooi briefje typt kun je je er zo uitlullen. Tis een vormfout die ze gemaakt hebben en dan vervalt de boete.
mzzl
ps. Ja kben nieuw. Hoi allemaal

in de autoweek stond dat je hem dan eerst moet betalen en je daarna op eene vannere manier je geld terug kan vragen door die typ fout

Ik ben verdomme laatst ook gepakt, khad gelukkig maar 1,9 Kw met evo50 cil enz, dr zat zo'm dikke vette copper van 120 kilo op dus was nog mzzl hebbe.

Maar nu hebben ze de koelingsbuis niet aangesloten op mn radiateur en cilinder.

Nu was ik van plan om een bezwaarschrift in te dienen, maar kunnen ze je dan niet terug laten komen om hem alsnog te laten testen of mag dat niet en vervalt de boete dan gewoon.

Back