bekeuring gehad met verkeerde straatnaam

BoScH

Well-Known Member
Jongens, ik heb gister een boete gehad, maar nou staat er op dat papiertje een verkeerde straatnaam. Postcode klopt wel.
Nou moet ik dus binnen 7 dgn betalen anders komt er 10 euro administratiekosten bij, en dat bedrag moet ik dan weer binnen 3 wkn betalen anders komt het voor bij de rechtbank.

Nou is mijn vraag, aangezien mijn straatnaam niet correct op dat papiertje staat, kunnen ze mij alsnog een acceptgiro toesturen? Er staat namelijk wel op dat bonnetje mijn id-kaart nummer. Dus misschien dat ze uiteindelijk toch wel me correcte gegevens kunnen achterhalen.

Zal ik betalen of afwachten?

Advertisement - register to remove this

Gewoon betalen, je krijgt er anders alleen maar last mee. Je persoonsgegevens zijn voor hun het belangrijkste. Je kan zeg maar ook in de tussentijd verhuist zijn. Dan gaan ze je achterhalen via het gemeente bevolkings register.

ik heb zoiets ook ooit gehad. 1 op de weereweg in lutjewinkel en 1 op de weereweg in lutjebroek...allebei een minuut na elkaar wat dus onmogelijk is. Je moet de boete eerst betalen dan ken je bezwaar maken en ik weet 99% cker dat jij geld terug krijgt dan (ik kreeg me geld ook trug) maar is t een typfoutje of egt een compleet verkeerde straatnaam? (bij een klein typfoutje ken je t vergeten;) )

Back