Erwin. Well-Known Member 15 November 2006 #41 Goed bezig Kuzee . succes met je sr enne weet je al waar dat ene ringetje voor is?
M-Ark. project-vliss.tk 15 November 2006 #42 goed bezig Bas :W, ik geef wel een keer een gil als ik die DPR van je wil lenen :+
pilsje oostkapelle-zeeland 15 November 2006 #43 ziet er weer goed uit bas :W kom binnenkort wel ff lang
Andatura Renault 5 0wner 15 November 2006 #44 Dit is nou eens een fatsoenlijke projectpage. Geen gezeik, mooi ding, vette setup. Ga zo door.. Bart
Marco ¡Pura Vida! 15 November 2006 #45 Is dat die overrange set waar je het over had? Ziet er lekker uit hoor Als je bij vtm gaat banken kom ik wel langs :W, moet je maar ff melden wanneer je gaat
Is dat die overrange set waar je het over had? Ziet er lekker uit hoor Als je bij vtm gaat banken kom ik wel langs :W, moet je maar ff melden wanneer je gaat
Ben Retired 18 November 2006 #46 Nice. Wat zit er in dat tubetje ? Dat MRG wit / geel tube ? Ga zo door , ziet r tov uit !
Erwin. Well-Known Member 18 November 2006 #47 Bounkass said: Nice. Wat zit er in dat tubetje ? Dat MRG wit / geel tube ? Ga zo door , ziet r tov uit ! Click to expand... Malossi poulielagervet.
Bounkass said: Nice. Wat zit er in dat tubetje ? Dat MRG wit / geel tube ? Ga zo door , ziet r tov uit ! Click to expand... Malossi poulielagervet.
Oscar. Captain Slow! 20 November 2006 #49 Bas. said: De accu was nog leeg, maar ik had scheit, en had toch snel even rondje gereden zonder accu , en hij rijd bruut Click to expand... waarom accu? verder vind k m wel netjes
Bas. said: De accu was nog leeg, maar ik had scheit, en had toch snel even rondje gereden zonder accu , en hij rijd bruut Click to expand... waarom accu? verder vind k m wel netjes
[2nd]Ac_Next Well-Known Member 20 November 2006 #50 Van waar heb je dat koperen kelkje ? wil je het in pm sturen aub ?
JoRoXsTyle Sprint Team Zeeland 20 November 2006 #51 ziet er netjes uit man die carb. is daarom ook een potje gaaf zeg
MartijnB Tj Speed Neo's 25 November 2006 #52 eey kerel dikke setup een heel veel suc6 met afstellen en we zien elkaar volgend seizoen SBO wel tegen.
eey kerel dikke setup een heel veel suc6 met afstellen en we zien elkaar volgend seizoen SBO wel tegen.
Bas. 100% T.K. Tuning 25 November 2006 #55 jah echt kut, ik moet alles opnieuw doen. misschien dat iemand een goeie uploadsite heeft?
Bas. 100% T.K. Tuning 25 November 2006 #57 hahaha ik heb het deels gedaan, binnekort ook update, vertanding en andere pijp :W
Bas. 100% T.K. Tuning 26 November 2006 #59 jah ik heb er al een, Wat zou ik trouwens voor uitlaat kiezen, een C21 of Pro Race 3 pijp? @C4RN: Dikke own @ jouw avatar The Pope Himself
jah ik heb er al een, Wat zou ik trouwens voor uitlaat kiezen, een C21 of Pro Race 3 pijp? @C4RN: Dikke own @ jouw avatar The Pope Himself
Tom.#86 TKT! 26 November 2006 #60 Ik zou lekker een c21 pakken. Offtopic: Volgens mij word ik meteen een stuk minder serieus genomen met deze avatar :+ Last edited: 26 November 2006
Ik zou lekker een c21 pakken. Offtopic: Volgens mij word ik meteen een stuk minder serieus genomen met deze avatar :+