Bartj en het mysterie van de bodemloze put deel zoveel

bartj

HousePaus
Er was eens in een stadje een beunhaas genaamd Bartj die nooit met zn klauwen van een projectje af kan blijven. Dus daar gaan we weer

Na meerdere aanvaringen met oom agent, de jankerds hier uit de buurt, de woningbouw vereniging en ieder ander kadaver dat me de kop probeert in te drukken het is jullie "gelukt....
Na 16+ jaren sprinters en racers te hebben gebouwd stap ik over op een kenteken. En wel een A1 plaat achter op een SKR125.

Nadat ik een paar Jupiler bij @Brute-Force uit de koelkast had geleend ook maar dit pareltje meegenomen. Moest enkel ff langs het RDW en dan na de keuring plaat erop en lekker rijden deze zomer zonder elke avond het blauw oranje gestreepte busje achter me aan te hebben.

Zo gezegd niet zo gedaan want jullie kennen me onderhand en ik hou alleen mezelf maar voor de gek natuurlijk.
Dus wat heb ik de afgelopen weken allemaal weer voor goodies gekocht voor dit project waar ik niks aan zou doen

Een SKR125 natuurlijk
Daar schroeven we een nieuwe 172cc Malossi AC onder.
Best schattig zo'n SM04 maar dan zie ik toch liever een Pm59 of een DDL 52 slag dus die ook maar opgehaald.
Een Bodemloze put van mij is niet compleet zonder een setje moddervette schokbrekers. Dus een setje Malossi RS24-10 gefixt, deze ben ik momenteel aan het reviseren.
En een 180cc lc ontsteking.
Voor en achter nieuwe bandjes en alles wat er qua onderhoud vervangen kan worden is nieuw.
Enige waar ik nog mee bezig ben is het inlaat systeem.

Heb de velgen al ff onder handen genomen en hoewel SKR groen metallic en fluor roze velgen best goed staat worden de beschadigde kappen toch in een ander speciaal kleurtje gespoten. Dat staat gepland in mn vakantie week 30/31
Tot die tijd maar wat inlaatjes verzamelen en het spul in elkaar zetten.

Ff zoeken naar wat beeldmateriaal
 

Attachments

  • IMG-20240618-WA0043.jpeg
    IMG-20240618-WA0043.jpeg
    421.1 KB · Views: 23
  • IMG-20240629-WA0003.jpeg
    IMG-20240629-WA0003.jpeg
    337.9 KB · Views: 22
  • IMG-20240709-WA0012.jpeg
    IMG-20240709-WA0012.jpeg
    172.5 KB · Views: 22
  • IMG-20240710-WA0014.jpeg
    IMG-20240710-WA0014.jpeg
    160.6 KB · Views: 23
  • IMG-20240713-WA0022.jpeg
    IMG-20240713-WA0022.jpeg
    348.8 KB · Views: 22
  • IMG-20240715-WA0005.jpeg
    IMG-20240715-WA0005.jpeg
    220.7 KB · Views: 23
  • IMG-20240715-WA0014.jpeg
    IMG-20240715-WA0014.jpeg
    292.5 KB · Views: 24
  • IMG-20240716-WA0016.jpeg
    IMG-20240716-WA0016.jpeg
    387.5 KB · Views: 24
Advertisement - register to remove this

Mooi hoor! Maar ik ben bang dat je hiermee ook wel de aandacht van blauw gaat trekken.
Ja maar als deze op motorkenteken staat word ie in elk geval niet in beslag genomen en tot een pakketje geperst. Echt belachelijk dat ze dat nogsteeds doen.....
Post automatically merged:

Na alle inkopen eet jij enkel nog rijstwafels.

Dik project ouwe!
Ik zeg altijd geld is net schaamhaar.....

Het groeit niet op mn rug
 
..ik neem dan aan dat je het vereiste rijbewijs daarvoor hebt..?
en om dat te behouden zul je je ook nog aan wat regels moeten weten te houden.
succes! het ziet er nu al leuk uit!
 
..ik neem dan aan dat je het vereiste rijbewijs daarvoor hebt..?
en om dat te behouden zul je je ook nog aan wat regels moeten weten te houden.
succes! het ziet er nu al leuk uit!
Dat is allemaal in orde, en ik ga heus niet als een tokkie op mn achterwiel rijden door de ghetto
hier ik rij lekker vlot door het verkeer of mee met het verkeer net hou je het bekijkt. Maar omdat ze tegenwoordig zo'n beetje alles afpakken en kortpersen wat er hier in de buurt word gepakt. Beetje zonde van mn tijd en geld die erin zitten.

Vanavond ff inlaatje ophalen, originele Keihin 28mm om te beginnen
 
Dat doen ze helemaal niet meer. Je krijgt gewoon een WOK.
Zeg jij dat ff tegen de rechter. Die Runner gaat nooit meer terug komen namelijk. En volgens politie zou die nog bij hun op het bureau staan, en volgens Domeinen RZ stond ie daar wat ook vreemd is want mijn Malossi vork stond al te koop op marktplaats nog voor ik voor was geweest. Geen WOK aan te pas gekomen
 
1 van de redenen dat ik nu ook met een Runner A2 ben gaan rijden als Daily ... tegenwoordig als de Wouten beetje snelle Scooter zien rijden komen ze achter je aan .... 2-Takt vooral met 125 / 172 CC is Hype Hierroo.
Als ... ik nu wat te snel rijd (zal wel niet ) ... Sow What ??,,, alles klopt .
 
1 van de redenen dat ik nu ook met een Runner A2 ben gaan rijden als Daily ... tegenwoordig als de Wouten beetje snelle Scooter zien rijden komen ze achter je aan .... 2-Takt vooral met 125 / 172 CC is Hype Hierroo.
Als ... ik nu wat te snel rijd (zal wel niet ) ... Sow What ??,,, alles klopt .
Zolang je rikketik nog maar klopt, rest is bijzaak. Had je 1 van die lucky7 al aan me toegekent in je testament?

Kleine update heb met veel pijn en moeite mn Keihin gemonteerd maar zit me allemaal niet naar mn zin. Dus daar ga ik ff wat op verzinnen want een spruitstuk en slang van carb naar filterhuis zover oprekken zou ik alleen op het Schipperskwartier aandurven volgende keer. Daar hebben ze wel vaker te maken met stug rubber wat moet oprekken.

Ondertussen de blauwe demper van de PM59 gecarboniseerd, 1000x beter en past mooi bij de rest van de optische plannen. Heb nu nog 1.5 week vakantie en ga een deze dagen ff langs Lion Paints in Goes om te kijken wat die voor mooi special paint hebben.
Het plan is kappen zwart en dan in de zon dat er nog een kleur doorheen komt. Soort colorshift achtig gebeuren of hoe het ook heet. Als iemand nog een adres of site weet voor zulk soort lak laat maar weten. De bekende weet ik zelf ook wel te vinden. Maar kreeg Lion paints van mn vaste autolak zaak als aanrader dus allicht ff kijken.
Weet dat bmw ook een zwarte lak heeft met een groene gloed erdoorheen maar kan hem nergens vinden
 
Back
Top