Jurjen325 Koning 20 December 2012 #102 Wat n geld he, zijn die wielen zo speciaal oid? sjuust Ze liggen er weer als nieuw bij toch heerlijk van die verdichte randen!
Wat n geld he, zijn die wielen zo speciaal oid? sjuust Ze liggen er weer als nieuw bij toch heerlijk van die verdichte randen!
Rowan Well-Known Member 21 December 2012 #103 Haha mooi man. Onder die trailer ook :# Ik zoek nog steeds een moer voor mijn RS, dingen zijn nieuw flink aan de prijs. Naast m'n RS ook nog deze in de woonkamer liggen :#
Haha mooi man. Onder die trailer ook :# Ik zoek nog steeds een moer voor mijn RS, dingen zijn nieuw flink aan de prijs. Naast m'n RS ook nog deze in de woonkamer liggen :#
InIMoeK DCA GODZUKI 21 December 2012 #104 Hey Ro kan ik een keer die Compomotive's passen ivm m'n remmen? Ik wil namelijk ook dit soort velgen in 16x8
Hey Ro kan ik een keer die Compomotive's passen ivm m'n remmen? Ik wil namelijk ook dit soort velgen in 16x8
Jaspah Nu ook een GC slet.. 21 December 2012 #105 JohnnyP said: hijs ook riceboy geworden?? Click to expand... Haha JDM j0
Jurjen325 Koning 21 December 2012 #106 @ rowan ik heb nog wel een dekseltje zegmaar van een rs wielen of heb je die wel?
Rowan Well-Known Member 21 December 2012 #107 Ja de deksel heb ik wel, ook nog wel 1 extra. Nu de moer nog InIMoeK said: Hey Ro kan ik een keer die Compomotive's passen ivm m'n remmen? Ik wil namelijk ook dit soort velgen in 16x8 Click to expand... Zoetermeer, je weet wel.. Bij spetters . Kom maar langs, je bent welkom.
Ja de deksel heb ik wel, ook nog wel 1 extra. Nu de moer nog InIMoeK said: Hey Ro kan ik een keer die Compomotive's passen ivm m'n remmen? Ik wil namelijk ook dit soort velgen in 16x8 Click to expand... Zoetermeer, je weet wel.. Bij spetters . Kom maar langs, je bent welkom.
Tommy. *BA DUM TSS* 21 December 2012 #108 vette wielen rowan!! welke velgen zijn dat? zoek zelf ook iets in de richting van die bronze velgen voor mn micra, 4x100, 15 of 16inch.. iemand toevallig een idee? of 2ehands setje te koop?
vette wielen rowan!! welke velgen zijn dat? zoek zelf ook iets in de richting van die bronze velgen voor mn micra, 4x100, 15 of 16inch.. iemand toevallig een idee? of 2ehands setje te koop?
Rowan Well-Known Member 21 December 2012 #109 Die bronze staan te koop Zijn XXR 522 15x7 ET25, banden 165/50 Bridgestone Potenza RE040. De andere zijn Compomotive MO5 16x7 ET25 icm 195/40 Continental Sportcontacts.
Die bronze staan te koop Zijn XXR 522 15x7 ET25, banden 165/50 Bridgestone Potenza RE040. De andere zijn Compomotive MO5 16x7 ET25 icm 195/40 Continental Sportcontacts.
Jaspah Nu ook een GC slet.. 21 December 2012 #110 r0bert als je weer es naar spetters gaat, geef je wel een gil toch
MajestiC. WNH 21 December 2012 #111 Oh shit, Spetters. Ik ben er twee weken geleden nog beland in een dronken bui, wat een tent is dat toch.
Oh shit, Spetters. Ik ben er twee weken geleden nog beland in een dronken bui, wat een tent is dat toch.
Jaspah Nu ook een GC slet.. 22 December 2012 #112 Mooi toch ik ga denk ik morgen ff kijken, gewoon omdat t kan, en omdat t al fucking lang geleden is weer.
Mooi toch ik ga denk ik morgen ff kijken, gewoon omdat t kan, en omdat t al fucking lang geleden is weer.
InIMoeK DCA GODZUKI 23 December 2012 #113 Aaaahahhaha Späters Voorheen gingen we altijd na kerst. Als we gaan hoor je het! :W
Tommy. *BA DUM TSS* 23 December 2012 #114 velgjes van rowan gepast @ micra, kwamen helaas te ver naar buiten... stonden wel erg vet! :W
InIMoeK DCA GODZUKI 24 December 2012 #117 Tommy. said: velgjes van rowan gepast @ micra, kwamen helaas te ver naar buiten... stonden wel erg vet! :W Click to expand... Flares op je schermen bouten! :W
Tommy. said: velgjes van rowan gepast @ micra, kwamen helaas te ver naar buiten... stonden wel erg vet! :W Click to expand... Flares op je schermen bouten! :W
Tommy. *BA DUM TSS* 24 December 2012 #118 was al stiekem aan t rondkijken voor 'verbreders' die je er op schroeft, maar nergens te vinden!!!
Rowan Well-Known Member 24 December 2012 #119 InIMoeK said: Flares op je schermen bouten! :W Click to expand... :W
Tommy. *BA DUM TSS* 24 December 2012 #120 als k ze weet te vinden, kom ik alsnog die velgen halen hoor!