This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden & Velgen topic #20

Status
Not open for further replies.
Allemaal zelfde of is achter breder?

Met 13" moet je achter wel breder hebben wil het echt mooi worden vind ik, 8.5/9j.

Velgen zijn wel nice iig :W

Zit er aan te denken een fiets te verpatsen, auto een beurt te geven, mat rood,-blauw of -grijs te rollen en deze BBS Mahle velgjes aan te schaffen voor de R5. Dan met goud hart of helemaal crème.
Naafgat zal helaas wel 60mm ipv 60,1mm zijn..

Bakkie zal dan ook omlaag moeten, maar kan van z'n levensdagen geen kortere veren vinden voor mijn type.
(R5 TR U9 // GB-VJ-03, als iemand zich geroepen voelt..)

Wel gelezen over MK1 schroefset met aangepaste topschotels, maar daar heb ik weinig verstand van..
http://img651.imageshack.us/img651/30/5jelaag1.jpg
Ik vraag me daarbij af hoe zoiets rijdt; stug voor en verlaagd met torsie achter.

Last edited:
Bjorn, die van mij is ook verlaagd (tot zover het kan) Achter met torsie as.
Is wel het oudere model 5.
Je bent wel al je comfort kwijt. Achter heeft ie zo goed als geen vering meer. Voor nog wel een beetje. Ook heeft ie rondom gele koni's. Sturen gaat wel perfect, rolt niks over. Als je een goedkope manier vindt om je 5 voor te verlagen hoor ik het graag heb ook een super5 als dagelijks hok.
hier een foto van de verlaging van de alpine;

Attachments

• IMG00274-20110620-2130.jpg
    297 KB · Views: 39
Zucht, die is zo vet..
Maatje had er laatst 1 te leen die te koop was en ongeveer 1200,- moest kosten.
Van een Renault monteur oid; in 'goede' staat iig.
Is dat ding uiteindelijk voor 500,- verkocht. 8P

Net kerel gemailed waar ik 't bij las, dus wanneer ik antwoord krijg, laat ik 't je even weten.

Status
Not open for further replies.