Karp R5 GT Turbo 23 November 2011 #801 Klopt goeie ervaringen mee, dingen plakte bij mij onwijs goed. Beter dan de Pirelli banden die ik nu onder me auto heb. Totaal geen grip, met nat weer breekt hij bij elke klein dingetje uit. Die toyo`s zijn lekkere banden, vooral bij droog weer.
Klopt goeie ervaringen mee, dingen plakte bij mij onwijs goed. Beter dan de Pirelli banden die ik nu onder me auto heb. Totaal geen grip, met nat weer breekt hij bij elke klein dingetje uit. Die toyo`s zijn lekkere banden, vooral bij droog weer.
InIMoeK DCA GODZUKI 23 November 2011 #802 Ze gaan volgens mij wel snel herrie maken. En cuppen ook vrij snel
DCAutomotive voorheen Driftprom.. 23 November 2011 #808 zijn die wat al onder de supra zaten. Komen intermediate bandjes op. begin 2012 komen de dikke velgen er pas onder met semi's
zijn die wat al onder de supra zaten. Komen intermediate bandjes op. begin 2012 komen de dikke velgen er pas onder met semi's
Björn` Yes, mother? 23 November 2011 #812 Is 't nou een hoogglans zwart of zo'n metallic gunmetal? :?
Folkert@MinaRally Freude Am Fahren 24 November 2011 #820 Jurjen325 said: ...Op deze foto lijktt dan alweer veeel lager.. Click to expand... Hele mooi E30 hoor. Eigenlijk vind ik em stiekem mooier dan de M3. Die is dan wel specialer, dit is mooi clean. Zijn de wielkasten achter nou gerold eigenlijk?
Jurjen325 said: ...Op deze foto lijktt dan alweer veeel lager.. Click to expand... Hele mooi E30 hoor. Eigenlijk vind ik em stiekem mooier dan de M3. Die is dan wel specialer, dit is mooi clean. Zijn de wielkasten achter nou gerold eigenlijk?