This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden & Velgen topic #20

Status
Not open for further replies.
De superturismo's stonden er mooi onder. Maar ze waren niet breed genoeg. Achter viel die aardig wat in de wielkasten. En voor was het ook niet naar mijn zin.

Ik zit met een banden probleem.Voor is het 8J. Daar wil ik 195 / 45 / 16 op doen. Een mooi getrokken band dus.Achter is het 9J. Daar wil ik of 205 / 45 / 16 of 225 / 40 / 16.Achter wil ik dus geen getrokken band. Dat lijkt zo raar, in combinatie met mijn wielkasten.dit is 205 / 45 / 16 op 9J
dit is 225 / 40 / 16 Wat zouden jullie doen?Ik wil dus weer falken ziex ze-912 hebben .

Ik zou zowiezo niet te plat doen, en dan beiden zelfde idee, anders heb je voor getrokken en achter normaal dat gaat raar staan denk.
Denk dat bij jou auto juist niet TE getrokken en niet TE plat mooi staat, alleen heb je er nu de wielen niet voor..

245 :#

I know, connectie bij de bandenboer scheelt al wat

Geloof me, 2 stuks A-merk banden ga je in "255/45-xx-18/19" echt niet onder de 200 euro per stuk krijgen.

Tevens moet je er dan nog twee

Nog maar niet te spreken over alle werkzaamheden welke je moet uitvoeren wil je die krengen onder je coupe krijgen. En ja, ik weet waar ik het over heb

Probleem bij die 205 Dimma is dat de wielkasten op grote wielen (16") en flink hoge banden zijn gebaseerd, zoals in de rallyewereld gebruikelijk. Erwin, jij wil getrokken en plat, face it, dat past gewoon niet bij de auto.

Status
Not open for further replies.