::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 17 September 2011 #203 Zulke onder een mk2 zou dat staan? Mocht ik met de tijd een mk2 GTI kopen lijken mij zulke velgen wel vet voor er onder En ken ze alleen kwa uiterlijk maar dit zijn wat voor velgen?
Zulke onder een mk2 zou dat staan? Mocht ik met de tijd een mk2 GTI kopen lijken mij zulke velgen wel vet voor er onder En ken ze alleen kwa uiterlijk maar dit zijn wat voor velgen?
NeoGeniX Husqvarna SM450R 17 September 2011 #205 Hehe die blauwe Mk4 heb ik een tijdje als achtergrond gehad :W Het zijn rota grids en vind het persoonlijk de mooiste velgen van dit moment. En onder een Mk2 moet je niet groter dan 17 inch gaan.
Hehe die blauwe Mk4 heb ik een tijdje als achtergrond gehad :W Het zijn rota grids en vind het persoonlijk de mooiste velgen van dit moment. En onder een Mk2 moet je niet groter dan 17 inch gaan.
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 17 September 2011 #206 NeoGeniX said: Het zijn rota grids en vind het persoonlijk de mooiste velgen van dit moment. En onder een Mk2 moet je niet groter dan 17 inch gaan. Click to expand... Mee eens en true. http://www.rotashop.co.uk/grid-drift-16-x-8quot-white-set-of-4-wheels-euro-series_p1040390.htm 16'' en moet vast wel pasbaar te maken zijn en vind ik zelf ook het mooiste voor onder een mk2
NeoGeniX said: Het zijn rota grids en vind het persoonlijk de mooiste velgen van dit moment. En onder een Mk2 moet je niet groter dan 17 inch gaan. Click to expand... Mee eens en true. http://www.rotashop.co.uk/grid-drift-16-x-8quot-white-set-of-4-wheels-euro-series_p1040390.htm 16'' en moet vast wel pasbaar te maken zijn en vind ik zelf ook het mooiste voor onder een mk2
NeoGeniX Husqvarna SM450R 17 September 2011 #209 Jelle said: Zo rol ik :+ Click to expand... Velgen komen me bekend voor
Rowan Well-Known Member 17 September 2011 #210 @Michel: [ir]http://i1215.photobucket.com/albums/cc504/Kontreet/Auto/foto52.jpg[/ir] Zijn 15".
Roel. Well-Known Member 18 September 2011 #212 Arne said: Dikke bumpers 16, dunne 15 imo Click to expand... Op dunne bumpers moeten 16inch met een low-profile tyre and some low suspension. Maatje van me heeft 15inch onder z'n Jetta 2 met dunne bumpers, maar die moet zoo laag gaan eigenlijk.
Arne said: Dikke bumpers 16, dunne 15 imo Click to expand... Op dunne bumpers moeten 16inch met een low-profile tyre and some low suspension. Maatje van me heeft 15inch onder z'n Jetta 2 met dunne bumpers, maar die moet zoo laag gaan eigenlijk.
H HeboManstonRox Nrg.. 18 September 2011 #214 heb toch nog maar even uitgesteld om bbsjes te kopen oid. heb nu een setje verbreed staal voor de winter 7j 14' en 8j 14'
heb toch nog maar even uitgesteld om bbsjes te kopen oid. heb nu een setje verbreed staal voor de winter 7j 14' en 8j 14'
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 19 September 2011 #216 En mooier denk ik, mss foto zodat je wat meer velg ziet? Last edited: 19 September 2011
H HeboManstonRox Nrg.. 19 September 2011 #217 ::Michel:: said: En mooier denk ik, mss foto zodat je wat meer velg ziet? Click to expand... kzal vanmiddag ff fototje maken, velgen moet ik nog even netjes maken want die zien er niet uit nu. thnx
::Michel:: said: En mooier denk ik, mss foto zodat je wat meer velg ziet? Click to expand... kzal vanmiddag ff fototje maken, velgen moet ik nog even netjes maken want die zien er niet uit nu. thnx
Arne Pia Maxiscooter FTW 19 September 2011 #218 Vanavond ws setje BBS RX II ophalen, 8x18, ET32, met winterbanden :7
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 19 September 2011 #220 Zoiets heeft Wesley toch ook onder zn shitvic? Of ben ik nou weer apatisch