This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Banden & Velgen topic #19

Status
Not open for further replies.

Nice! Thanx:#

Naja, zo laag zal die niet gaan hoor, is gwn mn dagelijkse vervoerhoer, en geen zin om overal te schrapen. Heb 10 duizend drempels hier in t dorp x|

Maja denk iig wel dat deze velgen t gaan worden -:- Indien t gaat passen met ET waarde/ Breedte

Voorwiel is ook 2" groter dan achter.

gaat om de velgen. Zijn wel lekker breed, en maar 14 inch. Er is ook een verschil te voelen/zien op de teller tussen 14 inch en 15 inch velgen bij de acceleratie. Met 14 inch is hij gewoon sneller.

Kan iemand deze velg eronder shoppen, en dan graag ook een x in het mat zwart en in het wit aub?

Last edited:
Dingen wegen opzeker dieplood. Geen wanhoop koop doen. Gewoon een mooi setje Rota GT3's ofzo. Dit is geen gezicht. Doet me denken aan Brock velgen :X

Zijn idd Brock's. Maar een lichte velg heeft weer als nadeel dat je veel sneller wielspin hebt. Deze velg is wel klein, maar weegt niet bizar laag. En hier rijden we allemaal ongeveer met 14 inch, en dan vooral met deze brock's.

Die velgen van Pepijn zie ik ook wel zitten denk ik, maar dat ligt nog een beetje aan de spaken. Hoe bol/plat die zijn en de staat van de lak.
Het liefst heb ik iig een velg die wel minimaal 7 inch breed is, kan ik er tenminste een beetje fatsoenlijke band omheen gooien of de band trekken.
Bij 15 inch is de bandenkeuze iig wel al gemaakt, of advan ao48 of toyo R1r. Die zouden dan om die van pepijn komen, maar het liefst heb ik ze nog voor JAF. En dat gaat waarschijnlijk niet lukken, sowieso was de ao48 niet op voorraad.

Last edited:
Voorwiel is ook 2" groter dan achter.

Niet meuten, even snel gedaan.
Op de echte foto scheelt 't ook wel een inch, maar daar zie je de diepte iets meer.

Zijn idd Brock's. Maar een lichte velg heeft weer als nadeel dat je veel sneller wielspin hebt. Deze velg is wel klein, maar weegt niet bizar laag.

Sorry, maar hier ging ik even stuk.
Hoeveel pk/kw zat je ook alweer?
Alsof jij daar zo'n enorme last van zou hebben - die 'zware' velgen krijg je niet eens in beweging.

/lam

Had ook al zoiets van ''hoeveel pk denk je dat je hebt''

En hier rijden we allemaal ongeveer met 14 inch, en dan vooral met deze brock's.

Dan juist een reden om niet die velg te nemen maar lekker een andere die niet iedereen heeft?

+ voorlip meespuiten, zou voor de gein eens rimstripe proberen, denk dat dat wel bruut is.

En toffe bak uiteraard, foto's doen hem nog niet echt eer aan.

Status
Not open for further replies.