Automeeting 1 oktober de Meern (Utrecht)

goed zo, de diameter van de pijp was groter dan de boring van 1 cilinder van een VTS blokkie :P

maar, echt mooi ding, en dat zeg ik niet vaak van een Franse auto...die kklijers die die krassen erop hebben gezet alleen zeg...echt zonde.

Toppunt van de middag was toch wel de scooter met 4man die voorbij kwam rijden.
Ej, kijk 4lui op een scooter.
3tellen later ineens een sirene van een woutenbak die er achteraan ging. :W

Arne said:
goed zo, de diameter van de pijp was groter dan de boring van 1 cilinder van een VTS blokkie :P

maar, echt mooi ding, en dat zeg ik niet vaak van een Franse auto...die kklijers die die krassen erop hebben gezet alleen zeg...echt zonde.

Tjah, daar kun je wel kwaad om blijven maar heb je toch nix aan. Komt wel weer goed denk ik dan maar...

@ Arnie, die scooter heb ik gemist :X

Aha, ik zag idd die auto erachteraan gaan, maar die scooter heb ik dus niet gezien :P Misschien goed dat dat ding langskwam, anders was die bak ons misschien in de gaten gana houden.. en dan had ie ze lol wel op gekunnen toen we weggingen naar de mac :rolleyes:

BoydM said:
8)

DSC03619.jpg

Zo maar neem je fotows van mijn bil ! 8P

jaah was half uur te laat man, mmmboeie ging wel met lekke uitlaat, verkleurde bumpers, zwarte strepen en rook weg... Loootuhhhr :+

Bart Nrg Mc2 said:
gvd :D

*gaat out en valt van z'n stoel*

Als jij dat bent op de foto (met middelvinger omhoog), dan zie je er tegenwoordig wel heel anders uit Bart :)

Vroegah had je van die stekeltjes en was je volgens mij een flink stuk forser :*

Euh, ben ik jah... Forser? Afgelopen 10 jaar heb ik misschien 3kg in gewicht gevarieerd, dus dat lijkt me sterk :rolleyes: En fitness nu meer dan een paar jaar terug, dus slechter kan het niet zijn geworden :P

Back