Automeeting 1 oktober de Meern (Utrecht)

rieju-pim said:
50 auto's ....50 mensen die in de auto blijven zitten....50 zwaaiende handjes....2 uur lang...drna naar huis

Nee dat werkt ook niet echt.. :P

Boyd, goed idee, zouden we korting kunnen regelen als we met zo'n grote groep komen? Lijkt me wel wat, 30 man slipcursus :)

Kan Lars eens echt leren driften })

Zandvoort is ook een id, ik ga daar met deze auto alleen niet rijden, misschien als ik zo'n Q4 heb.. (keuzes, keuzes...)

Heineken said:
Nee dat werkt ook niet echt.. :P

Boyd, goed idee, zouden we korting kunnen regelen als we met zo'n grote groep komen? Lijkt me wel wat, 30 man slipcursus :)

Kan Lars eens echt leren driften })

Ik wil rondjes branden op het circuit, niet leren slippen.

En jaaaa, dan wel met HEEL wiellager :*

Timmetje103 said:
iid dat heb ik nou ook................ Kende alleen de mensen van vorige meetings.

En tja Nick......... Iedereen kent Nick en Nick kent iedereen.........

En Lars wie zat er eigenlijk bij jou in de oto? Rolf en.......

En Rick, maat van me die hier alleen leest :P

Erwin. said:
Je ktm zag er wel tof uit, maar wat een herrie maakt dat ding gek.

Die motor met ongespoten kappen die maakte pas een herrie :P, wie was dat eigenlijk?? ging nick en mij nog ff vertellen hoe het zover is gekomen :D..

Schilpedinges is dat....Volgende keer beter bij Veenendaal afspreken bij die Burger King, zit een grote parkeerplaats, en voor de Mac liefhebbers, die zit iets verderop...Kunnen we mss bij elkaar blijven ipv als een mongool achter elkaar aan naar een Mac te rijden :henko:

Hoe danny enzo die auto's ook vorobij gingen richting de mac8P

Had geen zin om dr achteraan te gaan dan zou ik mn maatje voor pechonderweg kwijtraken

DSC03620.jpg

Jezus...

Mn broodtrommel past niet eens meer achterin :X!

Arne said:
die saxo trouwens, van wie was die? op die saxofoon uitlaat na echt een mooi ding..

Dat zal ik geweest zijn...
En dat van die uitlaat, daar zijn al andere plannen voor ;)

Die Manta was van jou?
Zulke auto's zijn dus echt te vet 8) Met die mat zwarte kleur erop :~

Carlosz said:
Nou nou beste rit achter de rug, Lekker geknald met arnie, bojt (voetjes op t dashboard:P) en loserhond.. nog ff klein sprintje met Bjeff :D Verder was t wel oke, veel mensen gemeet :P

Was fun ja!! w8 maar bitch :D ik krijg je nog wel!

Ik heb je behoorlijk nat getuft onderweg naar de mac geloof ik.. en mischien jules daarachter ook nog :+

Back