Automeeting 1 oktober de Meern (Utrecht)

Kut zooi mn bak aan gort..............

Kut polo..

Dus voor mij wss geen meeting zondag of iig zonder auto...

Ik ben nu op mn werk nog bezig om de bak eronderuit te halen en kijken of ik morgen een nieuwe of revisie bak kan regellen anders zonder auto zondag.......

Als er nog iemand uit Haarlem niet meer kan omdat ie een kapotte auto heeft ofzo, ik heb uiteraard nog plek.. Of mijn auto moet het zaterdag opgeven natuurlijk, Murphy's Law :+

Jah komen kan ik zeker wel, of met Jeroen of Patrick.

Maar de versnellings bak ligt eraf....
Het koppelings lager was nogal gaar en nog wat meer lagers tussen de versnellingen en de bak olie is nogal "verbrand".

Kijken of ik morgen een nieuwe bak kan regellen en dan is kijken wat de kosten zijn ander gaat er gelijk een nieuwe koppeling in en dan vrijdag avond alles erop en kan ik eventueel zaterdag er nog aan werken....

Mja komt wel goed :) (hoop ik)

Kan verdomme niet aanwezig zijn hoor ik net. Vriendin moet zo nodig een verjaardag hebben waar vriendje (ik dus) erbij moet zijn :X Staat iets op het programma ofzo iets....

Grafzooi!

Ossje said:
Kan verdomme niet aanwezig zijn hoor ik net. Vriendin moet zo nodig een verjaardag hebben waar vriendje (ik dus) erbij moet zijn :X Staat iets op het programma ofzo iets....

Grafzooi!

Mja, deze meeting stond al wat langer dus fok die bitch van je maar :P

Back