Automeeting 1 oktober de Meern (Utrecht)

Ik kom zondag ook wel ff langs hobbelen met de BMW.

Dus JohnB @ BMW 318iS zwart :P

En Bart dan moeten we maar weer eens een old skool praatje houden ;)

Heineken said:
Anders gebruik je tie-wraps en ducktape :+

neeww

maja, zaterdag dus voorfront vastlassen, rad installeren, hele verlichtings troep weer monteren, motorkap sluitingen maken, motorkap afstellen en nog wat dingen:+

Ach dat alles scheeft zit maakt voor zondag toch niet uit? :P kap recht leggen en alles netjes recht zetten kan daarna altijd nog, denk niet dat je op de motor wilt met kans op regen :rolleyes:

Heineken said:
Ik kom zeker weten :D Alleen even zorgen dat ik die Mac kan vinden in de buurt van Haarlem zodat we met een grotere groep naar de Meern kunnen rijden.. heb namelijk geen id waar ie zit :P

Mac hoofddorp is makkelijk te vinden, afslag hoofddorp en je rijdt er bijna recht tegenaan :)

en nog wat:
zoals het er nu naar uit ziet komt er dus zeker wel 100 man ofzo en er is hier geen vergunning voor neem ik aan? Als elke sjonnie dan ook nog ff tof gaat rijden op de parkeerplaats worden we zeker binnen uur daar weggestuurd.
had iemand daar al aan gedacht:P?

Er worden daar wel vaker meetings gehouden en dat gaat altijd goed dus :)
En ik neem aan dat niemand aso gaat scheuren enzo.

En regen of niet, ik kom toch 8)

We overspoelen gewoon de Mac parking, dat is toch niet verboden :P

Rondrijden maar beter niet doen daar, zeker niet als het zo druk wordt.. Misschien als er nog eens zo'n dag op Zandvoort doen is, kun je het circuit op :P

Komen er behalve paupers met 1.6jes en DvO die alleen maar posertrucjes doet ook nog mensen die echt kunnen sturen? Dan pak ik de gixxer mee 8)

Welke member zn vader of moeder had er nou ook alweer zo'nBoxter?.. Daar wil ik namelijk wel tegen branden met die Skyline, ben ik namelijk nogal benieuwd naar :P

Back