This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Auto/motor forum meeting

welke datum komt het beste uit

• Total voters
    43
  • Poll closed .
Hier niet :+ ik ga over de a27 zijn er nog mensen die uit breda komen of iniedergeval over die A27 rijden?

Dane, kom jij naar mij toe? Mark kan uiteraard meerijden. Jullie mogen ook naar mij komen, bakkie koffie en gaan, of afspreken bij McDonalds Nederweert... We kunnen daarna altijd nog GayRune, Tim en Rooienaar oppikken zoals eerst...

Dane, kom jij naar mij toe? Mark kan uiteraard meerijden. Jullie mogen ook naar mij komen, bakkie koffie en gaan, of afspreken bij McDonalds Nederweert... We kunnen daarna altijd nog GayRune, Tim en Rooienaar oppikken zoals eerst...

Ik denk dat voor mij makkelijker is om gewoon naar jou te karren. ik pm je deze week nog ffe erover. Mark moet dan ffe kijken wat hij wil doen.

Jullie komen waarschijlijk langs Liempde/Boxtel. Miss vanaf daar met een groep oprijden? Met Jayrune, Rooienaar enTimm?

Marco, jij je nieuwe clutch al klaar?

En Pim/Martijn,

Waar is die VR6 meeting? Maybe ff met maatje van me er naar toe

is dat voor mij niet wat uit de richting? Ben niet zo topografisch aangelegd

Ik hoop dat ik dan al een nieuwe auto heb.. vrijdag word me wrak op gehaalt dus ff snel zoeke voor iets anderS

Rowan z;n ding staat te koop zag ik pas.. Arne's ex.. leuk ding toch?

Misschien ben ik er ook met de Ibiza.. ff kijken wat er nog meer voor plannen zijn