Mark.S Well-Known Member 19 May 2009 #61 1,5 uur maar ik denk dat ik wel kom. Samen met de iets minder bekende Dennis.H,(als er geen moto gp op tv komt :+)
1,5 uur maar ik denk dat ik wel kom. Samen met de iets minder bekende Dennis.H,(als er geen moto gp op tv komt :+)
Marcel флоп т мг е)) 19 May 2009 #63 kies maar een plek en datum, dit keer kom ik wel aldan wel met een mk3 schijthok
[5th]Martijn leipe shit ouwe 19 May 2009 #64 Zou als het nu er uit ziet wordt het 14 juni maar ik hoop dat er nog wel meer mensen komen dan . Hoe meer hoe leukerO-)
Zou als het nu er uit ziet wordt het 14 juni maar ik hoop dat er nog wel meer mensen komen dan . Hoe meer hoe leukerO-)
Rowan Well-Known Member 19 May 2009 #65 Ik kom ook wel op de gekozen datum, mits ik niet in duitsland zit. Dan sleur ik jaspah natuurlijk ook wel weer mee :#
Ik kom ook wel op de gekozen datum, mits ik niet in duitsland zit. Dan sleur ik jaspah natuurlijk ook wel weer mee :#
krosje Well-Known Member 20 May 2009 #68 ik kom ook wel ff kijken denks, of met de corrado of met den kever
Jay-rune Meuter Biatch 21 May 2009 #71 Mooi 14e word het dus, was locatie ook al bekend? Misschien weer net als vorige locatie, bij die parkeerplaats, met die sloeries op skeelers toen
Mooi 14e word het dus, was locatie ook al bekend? Misschien weer net als vorige locatie, bij die parkeerplaats, met die sloeries op skeelers toen
Roel. Well-Known Member 21 May 2009 #72 Jij zult wel met de Gixxer gaan ofnoh? Waar was de vorige keer eigenlijk? Was dat niet de Meern?
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 21 May 2009 #76 Merk wel dat veel mensen die 16juni gekozen hebben geen andere datum gekozen hebben. Kun je de andere dagen niet? of wil je gewoon zo snel mogelijk die meeting? Beetje lame als je de andere dagen wel kunt maar niet aangeklikt hebt.
Merk wel dat veel mensen die 16juni gekozen hebben geen andere datum gekozen hebben. Kun je de andere dagen niet? of wil je gewoon zo snel mogelijk die meeting? Beetje lame als je de andere dagen wel kunt maar niet aangeklikt hebt.