Robert Superrrjoden! 8 May 2009 #21 Ik vind alles prima, liefst eind juni/begin juli vanwege het weer 8)
Marco_v_W hoi 8 May 2009 #22 ::Michel:: said: {! Zullen we anders 21 juni doen? Omdat Defqon.1 13 juni is, en er toch wel veel mensen hier ook naar toe gaan en misschien ook wel naar de meeting willen komen, like me Click to expand... 21juni is sbo hengelo, maar weet niet of jij nog sbo rijd? zullen vast wel een paar zijn die dat wel doen!
::Michel:: said: {! Zullen we anders 21 juni doen? Omdat Defqon.1 13 juni is, en er toch wel veel mensen hier ook naar toe gaan en misschien ook wel naar de meeting willen komen, like me Click to expand... 21juni is sbo hengelo, maar weet niet of jij nog sbo rijd? zullen vast wel een paar zijn die dat wel doen!
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 8 May 2009 #25 Marco_v_W said: 21juni is sbo hengelo, maar weet niet of jij nog sbo rijd? zullen vast wel een paar zijn die dat wel doen! Click to expand... Sorry niet naar gekeken Der is ook altijd wel weer wat :+ Doe anders even een poll aanmaken met alle zondagen in juni/juli Last edited: 8 May 2009
Marco_v_W said: 21juni is sbo hengelo, maar weet niet of jij nog sbo rijd? zullen vast wel een paar zijn die dat wel doen! Click to expand... Sorry niet naar gekeken Der is ook altijd wel weer wat :+ Doe anders even een poll aanmaken met alle zondagen in juni/juli
'Lars Skyline Euner 8 May 2009 #27 Ik wil ook wel komen, maar 21 juni is voor mij geen optie, zit de 21/22e op de Ring voor de Recaro days
Ik wil ook wel komen, maar 21 juni is voor mij geen optie, zit de 21/22e op de Ring voor de Recaro days
pimS Dajumn! 8 May 2009 #28 14 juni is vr6 club meetinkje @ de meern. degene die 13juni schreeuwt schop ik: DefQon1
Robert Superrrjoden! 8 May 2009 #31 heeeeeeeeeeeeeet dondert en t bliksemt en t regent meters biiiieeeeeeeeeeer
Marco_v_W hoi 9 May 2009 #33 als je nou 19juli had gedaan kon ik zeker rest allemaal sprints of races helaas... (behalve op 14 juni dus daar voor gekozen)
als je nou 19juli had gedaan kon ik zeker rest allemaal sprints of races helaas... (behalve op 14 juni dus daar voor gekozen)
Shane A.k.a. Podolski 9 May 2009 #36 Ik kom ook wel ff buurten dan.. Kga namelijk 1 dezer dagen me nieuwe 0t0 kaufen
Mark. Well-Known Member 9 May 2009 #38 Ik kan alleen in de maand juli, want in juni ben ik op vakantie.
krosje Well-Known Member 9 May 2009 #39 in juli is ook de carbage run, dus voor de mensen die daaraan mee gaan doen komt dat slecht uit.