Auto HiFi

Originally posted by b0em
luisteren en dan merk je het meteen wel. Als je er niet veel aan uit wilt geven zal dit wel voldoen voor je. Vriend van me heeft ongeveer hetzelfde met leuke hoedenplank speakers en dat klinkt leuk.
Houd er rekening mee dat als je een versterker neemt dat daar meer bij komt kijken zoals goede bekabeling en het aanleggen daarvan :)

Je hebt daarbij ook nog wel een auto die gevoelig is om open gebroken te worden en dan ben je alles kwijt..

Als je een beetje in een normale wijk woont zal het wel meevallen .. Mijn Versterker zit vastgeschroeft met 1richtingsschroeven en me radio kunnen ze niet jatten omdat die mask key heeft
 
Mja, een Opel heb je in een seconde open. En ze jatten alles. Bij mij is er een keer een Kenwood versterker gejat. Die zat ook met eenrichtingsschroeven. Ze hadden hem gewoon eraf getrokken, met een koevoet of zo..
 
ik heb in mn renootje 19 een pioneer cd speler met 4X45watt zitten icm 4 pioneer 100w boxen. komt echt wel een leuk geluidje uit. je kan later altijd nog een keer een versterker op de kop tikken, doe ik binnenkort ook. net als met scooters: nooit tevreden altijd beter, mooier, harder.......
 
Originally posted by Arnold MHR
Eej mensen,

Heb dus een Kadett thuis staan die van mij is, alleen pas eind deze maan mijn sjeesbewijs als het goed is.

Dus beetje met autootje aan kloten, heb een Pioneer autoradio met hoedeplank speakers gekocht.

Aangezien ik maar student ben :o heb ik geen zin om duizenden euro's aan hifi te besteden.

Dus mijn vraag is: Een Pioneer autoradio met Pioneer hoedeplank speakers van 220 Watt en voorspeakertjes van Pioneer van 110 Watt, geeft dat een leuk geluidje? Om is een versterker echt noodzaak om een beetje fatsoenlijk geluid te krijgen?
de eerste tijd ben je daar wel mee onder de pannen ja. de boxen die je hebt vragen eigenlijk wel om een versterkertje.
 
Back
Top