This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

auto bezitters wie heb jij op je vlamlijst staan ?

Status
Not open for further replies.

Ooit gehoord van slipstream?
 
Ik denk dat onze lieve modjes deze topic mogen gaan sluiten want er zijn weer mensen die de topic niet serieus nemen ,mijn auto is een 309 1.9 gti 16v je hebt dus ook een 1.9 8v met idd 130 pk heel knap :| nou heeft mijn oto volgens boekje idd top van 220 maaja ik kijk op mijn teller en er staat otch echt dik 240 met bijna 7000 rpm ik heb dit verhaal al vaker verteld ik slipstreamde dus maaja impreza ging naar rechts en ik bleef dus vrijwel naast hem rijden ,ik heb dit verhaal kort na dit gebeuren ook gepost op peugeot forum en suub forum en daar waren ook mensen die twijfelde maaja sorry als ik in die suub had gereden (met vrouw en 2 kinderen aan boord) dan rij je toch geen 240 3/4 gas ?? dan blaas je weg toch maaja zal allemaal wel ik vond het een machtige ervaring (tevens de 2 inzittende bij mij).ik heb notabene nog met de x5 eigenaar staan praten omdat we samen moesten tanken na dit gebeuren maaja hij stond ook versteld dat ie een 309 voor zich had met 240 ,en over dat lijstje oke niet alle auto's op top getest maar bijv. wel acceleraties test van 120 tot dik 200 en dat won ik
 
sommige oto´s vind ik idd zeeer twijfel achtig!
bmw 535 die vlam jij nooit als die bmw vol gaat, en die 4.4 v8 ook niet...impreza is ook een stuk sneller!
 
de 2e auto van ons Toyota carolla gtsi helemaal sport met verlaging en spoiler en racevelgen (zo had ie hem gekocht)
Die trekt ook als een debiel op, het zit gewoon in die karretjes die zijn daar gewoon voor gemaakt})
En vooral als mn pa lekker hoge toeren gaat rijden ow wat een mooi geluid
voor de rest is ie standaard
 
Originally posted by Casper
sommige oto´s vind ik idd zeeer twijfel achtig!
bmw 535 die vlam jij nooit als die bmw vol gaat, en die 4.4 v8 ook niet...impreza is ook een stuk sneller!

die 535i is zwaar!! dus die bleef ik echt wel voor alleen was niet op snelweg dus top neeh niet getest eigenaar liet al merken dat ik te snel voor hem was door duimpje op te steken en sorry maar heb je weleens een x5 gezien dat is een fucking jeep! niet gemaakt voor topsnelheden hij had ook nog nooit zo hard gereden vertelde hij mij (vanwege slipstreamen bij mij) kijk je kan wel een dikke v12 ik je auto hebben liggen maaja als je auto dan een dikke 2000 kilo weegt en de vorm van een huis heeft tjah dan hoef je niet hard te gaan he .

en tuurlijk kijk ff naar mijn avatar ik wordt gek als ik impreza's zie 8P en tussen acceleratie jaah duhuh 4x4 en turbo tuurlijk is ie dan sneller maar op top viel dus reuze mee toch wil ik ooit nog 1tje ownen maaja duur.
 
Beetje apart ja met die X5... Ding kan 350 pk hebben man! Jij hebt er iets onder de 150. Maar een MR2 MK2 vlam je echt niet hoor op de snelweg., die dingen hebben betere aerodynamica en meer power, en dat maakt meer uit op snelheid dan het gewicht... Maja het zal wel
 
Ok, die Impreza kon misschien wel harder en Miles haalde die 242 misschien in de slipstream, maar dit doet niks af aan de prestaties van z'n Peugeot. De ongelovigen zouden voor de gein eens met hem mee moeten rijden. Toen hij achter die Impreza aan zat zat ik bij een gozer in een Clio 16v en wij probeerden hem op den duur wat in te halen met zo'n 220 op de teller maar we kwamen er dus never nooit meer bij... we waren Miles bswel kwijt...
 
Mun stief-pa vlamde met Audi Rs4 een 911, het laatste model, is geen 911 meer toch ofwel?? :? in ieder geval kerel met Porsche keek raar op toen er een ouwe lulle grijze Audi Rs4 toch wel heel erg op em in liep! (Rs4 is een station eh! ) Mja beessie heb wel 381 pk! 8P ennuh.....Impreza was ook wel een redelijke kluif voor Audi(qua acceleratie dan), het lijkt me dan toch sterk dat jij em met je Peug vlamt! Maybe hielt die dewd zich in!
 
Ik rij een Pontiac Firebird uit 1968
heb iets van 200PK is niet echt super snel maar dat komt wel met de tijd. 8)

Keb al crx gevlamd, golfjes , nwe Ford focus die mij behoorlijk irriteerde
 
Originally posted by Sam
In hoeveel seconden zit zo'n peugeot 306 aan de 100 ?

En ik geloof er niet echt veel van btw.

Blaat niet zo, we hebben het om te beginnen over een 309, en als je niet weet waar je over praat zeg dan niks.
 
ik vlam niemand met onze Ashtray 1.4 station, maar dat boeit niet, ooit komt de dag dat ik ook mn eigen oto heb....

en verder, lui die denken dat ze er verstand van hebben maar het dus duidelijk NIET weten en ook NIET het topic goed lezen mogen zich van mij gauw stilhouden. (ja ook jij sjoerdyo, wijsneus, een MR2 Mk2 is niet zo snel...)

CaRMa verzint zulk soort dingen heus niet en dit is niet bedoelt als een opscheptopic alleen schijnbaar schijnt (bijna) iedereen het hier dus verkeerd op te vatten :|
i'll be watching it...

ps, onzin over fabrieksopgaves van bijv impreza's ed, dat is wel hardstikke leuk maar het hangt natuurlijk ook altijd af van de bestuurder die erin zit...
enne, 6.2 sec van 0-100 in Impreza, dat is dan wel getest met een goeie coureur en niet door Jan-met-de-korte-achternaam...
 
ik denk niet dat je deze vlamt:

Mijn buurman zijn 5.0 v8 Mustang (geen turbo)
Vriend zijn nissan 200 sx (enkele turbo, 225 pk)
Kennis zijn nissan 300zx (twin turbo, chippie)
Vage gast uit de buurt zijn Supra (660 pk, laatste keer dat ik hem sprak bij de jappen (tuners))
Jappaner van tuningsbedrijf zijn Honda Civic (GEIL!) (met 390 pk)

dit zijn geen blaat mense, ik zal wel x paar foto's make.

maar deze mense vlam je dus ech nie.
 
Status
Not open for further replies.