Mwah , moet geen echte negatieve invloeden hebben op een standaard Aerox. Gewoon fatsoenlijk laten afstellen , en goed inrijden. Niks aan de hand.
Daar trekt hij idd wel sneller van op!
Ikzelf heb ook een Yamaha Aerox 2008 en in het Boekje staat een maximale belasting
van 180 Kg (397 lb).
Wel moet je je bandenspanning aanpassen: 23 psi voor , en 25 psi achter.
succes ermee ..
Laat die vario maar zitten, want daar verneuk je alles mee,
dus luister niet naar die gast hierboven.
Je scooter zal alles wel kunnen trekken, zolang je gewoon netjes rijdt is het allemaal geen probleem.
Laat die vario maar zitten, want daar verneuk je alles mee,
dus luister niet naar die gast hierboven.
Je scooter zal alles wel kunnen trekken, zolang je gewoon netjes rijdt is het allemaal geen probleem.
ik wilt dat hij wat harder trekt naar 70km/h en ik wil niet meer uitgeven dan 80 euro!wat raden jullie aan om der in te zetten(onderdelen)??
Ok, Dit klinkt wel wat raar maar het is echt zo
Ik had ook dat probleem met mijn Aerox, Maar toen ik er een volle tank in gooide was alles weer ok, en nu mijn benzinetank weer langzaam droog komt te staan merk ik dat het weer terug komt.
Zie maar wat je er mee doet,
Ik vindt het erg vreemd 8P
Bij mij was het wel het gevalen hij liep er ook veel beter door..
Ik had ook dat probleem met mijn Aerox, Maar toen ik er een volle tank in gooide was alles weer ok, en nu mijn benzinetank weer langzaam droog komt te staan merk ik dat het weer terug komt.
tnx vriend:!hou dan gewoon je klep dicht.... wat een onzin allemaal zeg, hier heeft die jongen toch niks aan of wel.
topicstarter je krijgt een pm van me
heb ik ookis die afgesteld op een te zwaar gewicht hebben ze me gezegt