Iemand help aub mijn brommer afstellen naar 25-30km

Sscctoopic

New Member
Kan iemand mij aub helpen
Ik heb en baotian bt49qt12 125cc 4takt
Mijn brommer staat ingeschreven als A klassen maar is en 125cc nu is mijn vraag hoe kan ik mijn brommer naar 25-30km laten maken iemand help aub
 
Advertisement - register to remove this

Heb je n wok gekregen? Ben bang dat n 125cc nogal op gaat vallen. Maar je kan het proberen, hier zijn al tientallen topics over

125cc op n snor vind ik nogal overdreven en is volgens mij ook nieteens toegestaan op dit forum, dus waarchijnlijk komt er een slotje op je topic. Maar zoals ik al zei is er meer dan genoeg te vinden over een 4t scooter begrenzen
 
Een 125cc krijg je nooit goed aan het lopen als je deze zou begrenzen, hoe normaal, een brommer zou begrenzen.
Misschien heb je geluk want Boatian 50cc maakt vaak gebruik van een cartersensor.
Als deze nog aanwezig is zou je kunnen proberen met een originele 25 kmpu CDI die uiteraard geschikt moet zijn voor het werken met een cartersensor.
Ik denk niet dat dit ooit iemand geprobeerd heeft en weet ook niet of dit in de praktijk zal werken, theoretisch zou dit moeten lukken als de pickupspoel van de 125cc het zelfde aantal graden voor het hoogste dode punt van de zuiger gemonteerd zit als bij de 50cc.
 
Last edited:
Back
Top