Ik heb een AGM GRAND RETRO, GISTEREN LOPENDE WEGGEZET, NU NIET MEER STARTEN. INMIDDELS BOUGIE, BOBINE MET BEKABELING VERVANGEN. ZOU DE CDI OOK VERVANGEN MOETEN WORDEN? HET IS NET OF IE OOK NIET VONKT.
JE HAD BETER GECONTROLEERD OF DE BOUGIE NOG EEN VONK GAF VOOR JE DE HELE SANTEKRAAM GING VERVANGEN EN HET JE EEN HOOP GELD HEEFT GEKOST MET NUL RESULTAAT.
JE HAD BETER GECONTROLEERD OF DE BOUGIE NOG EEN VONK GAF VOOR JE DE HELE SANTEKRAAM GING VERVANGEN EN HET JE EEN HOOP GELD HEEFT GEKOST MET NUL RESULTAAT.
JE HAD BETER GECONTROLEERD VAN DE BOUGIE NOG EEN VONK GAF VOOR JE DE HELE SANTEKRAAM GING VERVANGEN EN HET JE EEN HOOP GELD HEEFT GEKOST MET NUL RESULTAAT.
De bobine is wel het laatste dat ik zou vervangen op die china dingen.. Die gaan niet zo heel snel kapot omdat het gewoon een spoel is met koperen windingen erin.. (passief component)
Meestal gaat of de cdi defect van die dingen (zit een condensator in die gaat lekken en de cdi niet meer functioneerd)
Of er iets gewoon iets mis met de stator (misschien iets tegenaan gelopen)
Of het vliegwiel laten vallen en daardoor de magnetisme door verlopen.. of zwakker geworden.
Anders kan het ook zijn dat je ergens van die groene aanslag in een van de ontstekings stekkers of elders hebt zitten en nou geen stroom meer geleid en je ontsteking niet meer het signaal naar de cdi kan sturen..
Zou in het begin even wat simpel proberen na te denken en dingen te controleren.. Alvorends je nieuwe delen gaat bestellen.
De bobine is wel het laatste dat ik zou vervangen op die china dingen.. Die gaan niet zo heel snel kapot omdat het gewoon een spoel is met koperen windingen erin.. (passief component)
Meest voorkomende gaat van de cdi defect van die dingen (zit een condensator in die gaat lekken en de cdi werkt niet meer)
Van het vliegwiel laten vallen en daardoor de magnetisme door verlopen.. of dieper geworden.
Anders kan het ook zijn dat je ergens van die groene aanslag in een van de ontstekingsstekkers van ouderen hebt zitten en geen stroom meer geleid en je ontsteking niet meer het signaal naar de cdi kan sturen..
Zou in het begin zelfs wat simpel proberen na te denken en dingen te controleren.. Alvorends je nieuwe delen gaan bestellen.
Meest voorkomende gaat van de cdi defect van die dingen (zit een condensator in die gaat lekken en de cdi werkt niet meer)
Van het vliegwiel laten vallen en daardoor de magnetisme door verlopen.. of dieper geworden.
Anders kan het ook zijn dat je ergens van die groene aanslag in een van de ontstekingsstekkers van ouderen hebt zitten en geen stroom meer geleid en je ontsteking niet meer het signaal naar de cdi kan sturen..
Zou in het begin zelfs wat simpel proberen na te denken en dingen te controleren.. Alvorends je nieuwe delen gaan bestellen.
Zou in het begin zelfs wat simpel proberen na te denken en dingen te controleren.. Alvorends je nieuwe delen gaat bestellen.
Nadat hij vandaag gewoon starte en kon rijden, zet ik brommer uit, en niet meer aan te krijgen, toch maar kijken of ik middels een andere cdi het probleem kan tackelen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.