Athena racing voor dagelijks gebruik?

laurenss

Well-Known Member
beste mensen,


Ik zou graag de stage 6 racing of de Athena racing 70cc willen voor op mijn aerox ,maar ik rij dagelijks ongeveer 25km met mijn aerox dus mijn vraag was zijn deze cilinders daar geschikt voor ? en wat is het onderhoud aan die cilinders?

ik zat te denken aan deze setup:
-70cc athena racing of stage 6 racing.
-carb dellorto phbg 21 black
-koppeling malossi delta
-koppeling huis malossi wing
-krukas rito pen 12
-stage 6 airbox
-membraan stage 6 vforce
-vario Malossi multivar
-lagerset
-yasuni R of c16

een van de dealers zegt dat het wel een mooie basis is voor een snelle 70cc en die rond de 100km/h echte loopt en snel optrekt..

alvast bedankt:)
 
Advertisement - register to remove this

ja dat is wel zo, maar ik wil eigenlijk toch een van die 2 ik zit ook nog te twijfelen tussen een top due+ maar op vele forums op scooterfreaks las ik dat ik dan beter een stage 6 racing kan nemen die is sneller en slijtvaster als de top due + voor dagelijks gebruik..
dus ik weet het nog niet zeker:p
iemand nog tips?
 
het slijt allemaal hard..
het is de vraag of je steeds dat toeren gejank wil als je zoveel moet rijden per dag..

met een DR70 rpm (bijv) kun je rustiger rijden omdat het mindere toeren draait..
dit licht natuurlijk ook aan de uitlaat waar je mee rijd maargoed..
 
Athena racing is hetzelfde als een stage6 racing... dus twijfelen tussen die 2 heeft geen zin. Tussen een DR70 RPM en een tp due plus zit niet zo heel veel verschil zover ik weet, dus qua slijtage zal dat niet zoveel schelen.
 
Back
Top