Athena Racing VS Stage 6 racing modular VS Top TPR

Ik zie bij deze 3 cilinders dat ze erg op elkaar lijken.
Waarschijnlijk zijn bij deze dezelfde mal gebruikt.
Maar mijn vraag is nu: Wat zijn de verschillende specificaties?
Welke is sneller, steviger, hoger koppel enz. Weet iemand daar wat over?

Athena
Stage6
Top

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Athena racing en Stage 6 racing zijn gewoon dezelfde cilinders. Alleen heeft die stage 6 een losse binnenkop.

Heb wel eens gehoord dat die van Athena wat betere timingen hebben, en wat beter afgewerkt. Maar volgens mij zijn ze identiek aan elkaar.

Die TP ken ik verder niet echt.
 
ze zijn vrij identiek aan elkaar.
maar die stage 6 heb je in een losse binnenkop versie en met een vaste binnekop versie maar dat heeft geen enkel prestatie verschil heb ik gehoord.
ik hebt juist gehoord dat de stage 6 racing weer een betere timing heeft en beter afgewerkt is.
maar ze zijn vrij identiek.
 
ze zijn vrij identiek aan elkaar.
maar die stage 6 heb je in een losse binnenkop versie en met een vaste binnekop versie maar dat heeft geen enkel prestatie verschil heb ik gehoord.
ik hebt juist gehoord dat de stage 6 racing weer een betere timing heeft en beter afgewerkt is.
maar ze zijn vrij identiek.

De versie met losse binnenkop schijnt beter te koelen. Mijn informatie is dat de Athena beter is afgewerkt dan de Stage 6.

De Top Performance cilinder ligt qua vermogen naa mijn weten onder de Stage 6 Racing en de Athena Racing maar boven de Stage 6 Pro.
 
Athena is de fabrikant van de cilinders. Worden geleverd met naam erop aan Top en SA. De kwaliteits controle zal iets beter zijn bij Athena intern als het voor eigen merk is.
 
Back
Top