aquariumliefhebbers hier???

Scheelt dat ze gratis zijn, hij heeft er teveel :p

Zit er wel serieus aan te denken om een aparte 30/40L bak te maken voor een lading crystal red's.
 
704389_388662164545733_752774092_o.jpg


een nieuwe 100x40x40.
Moet me beheersen om er geen andere soort garnaal bij te doen...voorlopig alleen Multidenta`s.
Heb er nu wat minder mosballen in dan voorheen....

Iemand interesse in wat mosballen?
 
blijft mooie bak tinne... plak achterwand/zeikanten eens in zwarte folie...


zelf de aqua laatste tijd aardig verwaarloosd, vandaag alle planten eruit gehaald... water ververst, morgen opnieuw inrichten...

al heb ik een hoek van 2.60 over in de woonkamer, waar een aqua prachtig zou staan... en dan kan ik eindelijk aan de rovers/grotere vissen... even over nadenken...


wil toch van de plantenbak af...
 
Achterwand zwart....idd.
Alleen staat hij eigenlijk te laag.

Vond laatst wel twee verdroogde lijkjes op de grond......kunnen er blijkbaar toch via iets er uit klimmen. Moeten nog grotere dekplaatjes op....of anders iets lager waterpeil.

Moeten dus sowieso wat meer garnalen bij, een extra soort....ik weet het niet.

aquascape.jpg
 
Last edited:
Achterwand zwart....idd.
Alleen staat hij eigenlijk te laag.

Vond laatst wel twee verdroogde lijkjes op de grond......kunnen er blijkbaar toch via iets er uit klimmen. Moeten nog grotere dekplaatjes op....of anders iets lager waterpeil.

Moeten dus sowieso wat meer garnalen bij, een extra soort....ik weet het niet.

aquascape.jpg

Heb je die in High res voor mij? Zou super zijn.
Mag je altijd mailen naar: ronnyracingteam@gmail.com
 
vind ook elke keer weer geweldig een aquariumzaak/dierenwinkel, alleen ben zoet beetje zat eigenlijk... elke winkel waar je komt heeft altijd zelfde zitten... terwijl ik dat bij zout niet hebt... zie elk keer weer wat anders...
 
Hou het bij zoet.

Kwam vroeger wel in Zevenhuizen bij Verduijn Cichlids (mooie meerval in de ontvangsthal) , Eurofish Rotterdam Noord (lekker tropisch in die lage kassen toen).
Gewoon alleen maar kijken (niet kopen :p )
 
Als ik ooit (nooit) zoutwater zou willen dan echt alleen maar levend steen, koraal, anemonen shizzle.

gewoon wat foto`s;

Jeff-Discus-Tank.jpg


27yqzb9.jpg


out-of-square-editt.jpg


1_reef_aquascape_large.jpg


6213509087_ec1a55e434.jpg


61_1aquarium_maintenance_fishtank.jpg


7.jpg


5715263216_32d966de6b_z.jpg
:p


Snap trouwens half waarom in aquariumwinkels men geen bodembedekking heeft in de verkoopbakken.
Snap dat het schoner blijft, maar de vissen vinden het volgens mij a-relaxt.
 
typisch iets voor jou :p, ik vind die gekleurde visjes zo mooi....

ik weet niet of iemand monsters inside me (programma) kijkt, maar daar was laatst een ziekte wat gerelateerd word met aquariums/vissen... dan zou je nooit meer aan de aqua's gaan :p. ik krijg bij onderhoud altijd een mondvol aqua water, eng gedachte :+
 
Verwarming kapot dus een nieuwe gekocht;

319x-EMKGcL._SL500_AA300_.jpg




En toen brak mijn aquarium...

En nog een keer! |(
Zelfde verhaal, hout - beugel - glas.
Even losmaken en wat verzetten...iets te veel druk bij het terughangen.... en weer PATS!
Hout hangt ook vrij aan het glas, raakt de bodem ook niet.

Dat stuk hout aan alleen die beugel aan het glas is gewoon te link.
Ik zie het spontaan ook gebeuren.
Even contact opnemen met de winkel.
Of een nieuwe kopen met dikker (nu 6mm) glas (en dus waarschijnlijk een grotere/hogere).
Of (omdat de rest nog nieuw is) dit aquarium terug en er een dikker plaat glas in laten lijmen?

Ik verwacht het eerste.
 
Back
Top