Aprilia SXR 50 opvoeren

SpaceKiddo

New Member
Hallo, ik heb sinds kort een splinternieuwe Aprila SXR 50. Ik rij behoorlijk veel dus ik had hem al vrij snel naar de 1.000km ingereden. Een paar dagen geleden heeft de garage voor mij een andere ECU (Malossi) er ingezet die begrenst is op 10.000 toeren ipv 8.000. Ook de Malossi Multivar met een kortere luchtfilterslang.

Mijn vraag is of er nog meer aan valt te doen, en welke gram rolletjes ik er in zou kunnen doen. Nu heb ik er 8.4 erin zitten.

Hij trekt snel op, vele malen beter dan eerst. Maar de top snelheid met vol gas is lastig te bereiken. Als ik voorover gebukt op de scooter ga zitten dan haal ik nu op zijn hoogst de 69km. Normaal zittend kom ik daar niet in de buurt.
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat je met die snelheid, voor een Euro5 I-get motor, erg blij moet zijn.
Veel meer zul je er niet uithalen.

Hele mooie scooter trouwens!

Welke kleur heb je genomen?

Leverbare kleuren:
- Classic White
- Classic Grey
- Sport Red
- Sport Matt Black
 
Ik denk dat je met die snelheid, voor een Euro5 I-get motor, erg blij moet zijn.
Veel meer zul je er niet uithalen.

Hele mooie scooter trouwens!

Welke kleur heb je genomen?

Leverbare kleuren:
- Classic White
- Classic Grey
- Sport Red
- Sport Matt Black
photo_2024-03-01_19-10-18.jpg

Sport rood :D.

Oke, dan weet ik dat.


Laatst kwam ik op een ander forum een filmpje tegen van een Nederlandse Aprilia SXR 50 met een flashmodule, lijkt mij ook erg vet. Dat samen met andere spiegels, want met deze zie ik 10x niks.

#Edit: Enig idee hoeveel gram rolletjes voor de beste topsnelheid/trekkracht erin moeten?
 
Back
Top