Lijkt mij ook onzinnig om een begrenzer met een app te schakelen, veel te omslachtig, daarom vind je deze ook niet.
Een Eurobegrenzer is niks anders dan dat men een klein condensatortje parallel schakelt aan de pickupspoel.
De waarde van dit condensatortje bepaald de mate waarmee de ontsteking verlaat wordt en deze waarde kan verschillen van brommer tot brommer.
Door het verlaten van het ontsteekmoment verliest de brommer vermogen en haalt niet meer zijn topsnelheid.
In serie met dit condensatortje zit een schakelaar, in welke vorm dan ook, dit om de begrenzer in en uit te schakelen.
Deze schakelaar kan allerlij vormen hebben, zoals geen gewone schakelaar, een 433 Mhz afstandsbedining met een contact zoals men bij Aliexpress voor een paar Euro's verkoopt maar kan bijvoorbeeld ook een reedcontact zijn, aan u de keuze.
Hieronder een link naar een voorbeeldje, de uitleg van de werking klopt niet helemaal omdat de schrijver of eigenlijk kopieeerder van dit verhaaltje, hetzelf niet goed begrijpt.
Er is dan ook veel kritiek op zijn bijdrage maar dit is wel hoe een Eurobegrenzer in elkaar steekt.
Het is wel zo dat je niet continue met zo'n begrenzer kunt rijden.
Doordat je de ontsteking qua timing verlaat, krijg je een onvolledige verbranding en dus veel vervuiling van je blok.
Dit is echt om enkel te gebruiken in "tijd van nood".
Verder is het zo dat hoe groter het verschil in echter topsnelheid en de begrensde snelheid is, hoe groter je het condensatortje moet kiezen, hoe later de ontsteking moet plaatsvinden, hoe belabberder de brommer loopt in de begrensde stand, hoe meer merkbaar het is voor de agent die je op de rollerbank zet en val weer terug op de vergedrukte tekst in mijn post#2.
Link:
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/181
By the way, met "signaaldraad" wordt de draad tussen je cdi en pickupspoel bedoelt.
suc6 ermee!