Aprilia sr Viper ASSEN

Ja, ff resizen zou chill zijn, stel je weet het niet dan weet je het nu:
Start - Programma's - Bureau accessoires - Paint - Bestand - Openen... - dan als 't plaatje geopend is Afbeelding - Kenmerken... - dan verander je de maten in verhouding met een percentage van 50% ofzo... aangezien die pics van jou nogal huge zijn :)
Suc6 nog verder met 't project, en zoals ik al zei... ik vlam je er nog wel een x uit met me Neo's :P
 
hehhee.. mij vlam je er niet uit met je neon ;).. ennuh over dat resizen.. ik heb jpg pix en die willen niet in mijn paint gerezised worden dus doe ik het met een ander prog... binnekort de foto's in kleiner formaat :)
 
Ja dat kijkt wat makkelijker. Ziet er leuk uit..velgen heb je mooi gespoten. Maar persoonlijk zou ik m lekker stickerloos laten ik vind die stickers niet echt mooi.
 
i kweet het ook nog niet ckur maar zowiso plak ik over die spoiler gaten op de agter die "elf" sticker.. voor de rest weet ik het nog niet.. misschien ook wel stickerloos indd.. we zien het wel :)
 
UPDATE: 8 april 2004

zo onderdelen zijn eindelijk binnen.nu alleen nog doppler spruitstukje.. fotos:

doos:
post-9-1081434134.jpg


uit de doos:
post-9-1081434213.jpg


krukasje:
post-9-1081434271.jpg


lagersetje:
post-9-1081434355.jpg


uitlaatje:
post-9-1081434418.jpg


2:
post-9-1081434496.jpg


uitlaatje inmekaar geflanst:
post-9-1081436527.jpg


zo binnekort weer update
 
jah indd.. maar heb hier nog geen andere druk veer.. afstellen doen we als de boel in elkaar zit.. dus dan ziek wel ff wat ik dus met de trek,druk veertjes doe en rolletjes en sproeier :D..
 
UPDATE: 10 april 2004

zo ben vandaag weer ff bezig geweest.. het hele blokje zit nu inmekaar op de ontsteking na.. voor de rest zit spruitstuk,carb en pwoerfitler dr nog niet op omdat ik dus mn spruitstuk nog steeds niet binnenheb.. heb 1 fototje kunnen maken van de opbouw, batterlij was leeg van de cam dus heb niet meer kunnen maken.. komt nog wel is..

post-9-1081615311.jpg
 
UPDATE: 15 april 2004

zo vanaaf ff 4 uur zitten sleutelen ... verstevegings buizen zitten nu super goed vast .. blokje zit dr onder.. moet alleen nog benzinetankje dr op zetten.. dan kan die dus morgen aangekickt worden .. ook heb ik de velgen afgespoten.. de kappen komen later wel een x want daar krijg ik steeds een sinasappel huidje op.. dus ff kijken hoe dat nou kan :S:S:S maar sjees eerst wel met frame rond de foto's zijn wel een beetje mislukt maar ag maak wel weer een x betere of niet dan ... foto's:

velgjes:
post-9-1081972190.jpg


opbouw:
post-9-1081972271.jpg

post-9-1081972346.jpg

post-9-1081972409.jpg

post-9-1081972482.jpg

post-9-1081972564.jpg

post-9-1081972614.jpg


zo dit waren de rare foto's.. binnekort wel ff betere.. en er komt nog een sport stuurtje op van tnt dus let niet op deze gare stuur.. heb nu trouwens std spruitstuk dr op omdat die race doppler nog niet binne is gekomen :|.. daar w8n we nog ff op en dan zetten we die er lekkur onder.. voor de rest gaak me helmbak nog met die geluid demp shit beplakken en de onderkant dr uit halen.. verder ziek nog wel ff

binnekort nieuwe update
 
Lekker belangrijk..zit er tegenwoordig ook al patent op de kleur van een frame :rolleyes:

Velgen zien er goed uit en de rest ook..succes nog met de kappen.
 
Back
Top