Aprilia sr viper met foto's! :)

Originally posted by srUrbankidEVO
En die evo cilinders bestaan wel degelijk ik heb er ook 1 met een vlinderpoort en geen w-poort kostte maar iets van 200 euro

Dat wil ik wel eens een keer zien. Ik ken alleen maar die Polini EVG met W poort. En verder MHR70 / MHR rep.

Is de nieuwe Hebo Alu 70 met vlinderpoort ook voor Mina vert verkrijgbaar, weet iemand dat ?

Maarja, mina vert is niet echt vlambaar, maar nog wel leuke dingen mee te doen :)
 
welke verf heb je gebruikt om je uitlaat silver te spuiten ???

mijn uitlaat is nu zwart en dat ziet er niet uit :S

vertel vertel,..... niet te snel,... dan schrijven we mee :p

verder stoere scoot, wordt wel wat :D
 
hij heeft zn uitlaat niet zilver gespoten.. Hij heeft zn standaard zilver gespoten en zn uitlaat gepolijst!

de scoot ziet er idd goed uit :) leuke combi zo! zou idd wel heeeeel snel andere pijp kopen ;) Yas R of shot wil wel leuk rijden :)

mazzl
 
dat verchromen bevalt me wel.
al dat geglim prachtig echt waar.
ga zow door
wrm heeeft deze jongen geen sterren.
zal wel goew komen.
mazz Mer_GT
 
Originally posted by SRurbanKID
Dat wil ik wel eens een keer zien. Ik ken alleen maar die Polini EVG met W poort. En verder MHR70 / MHR rep.

Is de nieuwe Hebo Alu 70 met vlinderpoort ook voor Mina vert verkrijgbaar, weet iemand dat ?

Maarja, mina vert is niet echt vlambaar, maar nog wel leuke dingen mee te doen :)

Echt wel man.. geen onzin lullen. Ken een jongen die rijdt op een BWS echt hard.. 120 autoteller, rijdt mij eruit.. en dat met vertikaal luchtgekoeld. Chroom met paarse BWS, was ook op Lelystad. Vertikale blokkies kun je echt wel laten vlammen hor. ;)

Polini EVO voor vertikaal heb ik nog maar weinig over gehoord, maar volgens mij is ie er wel hoor (met vlinderpoort dus).
 
*Zucht* voor de zoveelste keer: je hebt WEL een MHR70/ MHR(R)70/ en een Polini EVO70 (jha met vlinderpoort) en jha het kan zeker hard vlammen.. wacht maar})
 
Back
Top