Aprilia SR Viper 3? -=] Eleanor [=-

Misschien met spoelpoorten bij te werken zal het verdwijnen, maar heb je eens gekeken of de zuiger mooi over dat stukje kan , als het blijft hangen zal je wel dat stukje moeten bewerken, anders zal je je zuiger + cilinder misschien verknoeien en dat is waarschijnlijk wel niet de bedoeling hé ;)
 
zeer nice projectje.... maar heb je geen last van die spoelpoort....?? als je hem moet bijwerken gwoon vol laten tunen meebie dat ze het netjes afgebraamd krijgen... mjah Suc6 ermee
 
ziet dur best uit hoor.. kzou 't wel doen.. wat speedwous zegt.. als je 'm moet laten bijwerken gewoon vol laten tunen en dan vlammen..:D
ga zo door

GreAtzs mArk..
 
mhr team cilinder gaat toch niet door denk ik

heb nu zowieso ff ander probleempje
nou, ik heb me dus een killswitch gekocht, omdat dat toch wel zo handig is om mijn scooter uit te zetten met mijn binnenrotor

wanneer ik de killswitch erop duw is de schakeling uit
schematisch zo:
___________./ .______________

en wanneer ik de killswitch eraf haal is de schakeling aan
schematisch zo:
___________.__._______________

of werkt een killswitch heel anders?
er komen namelijk een zwarte en een witte draad van killswitch af

iemand misschien een idee hoe ik m moet aansluiten :s
 
ik heb zelf de zelfde rotor met killswitch

dacht wit op frame weet niet helemaal zker kan ook zwart zijn
dan het zwarte draadje van killswitch naar de stekker tussen de rotor en de eprom dan tussen de stekker duwen bij het bruine draadje
 
ik heb m toch maar weer uit elkaar gehaald
is toch slecht weer nu enzo, kan ik es alles poetsen en nog wat aan mijn kappen knutselen

ik ben de laatste dagen bezig met mijn scooter te 'cleanen'

dit moet nog geplamuurt worden:
bewerktaccubakje.jpg


nog wat schuurwerk:
bewerkteaccukap.jpg


En nog wat bijvullen en wegschuren:
bewerktebinnekap.jpg


binnekort hopelijk eindresultaat

en nu sparen voor setup he
 
Back
Top