niek_loog SSR SolidStreetRacer 1 November 2004 #104 niet echt goed gelukte soep maar je snapt wel zo wat ik ongeveer in gedachte heb Last edited: 1 November 2004
Dickozzz Well-Known Member 10 November 2004 #107 2e is zwaar vet maar helaas is je achterkap idee ook al weer gejat maarja, zo gaat dat...
S SuperDanny Well-Known Member 10 November 2004 #108 dat vind ik egt gaar, dat idee afpakken jammer zeg
H hobbybws . >>MAX BIAGGI 10 November 2004 #110 :| beter goed gejat als slecht bedacht zulle we maar zeggen t eenige wat je heb weggehaald is een spijltje.... :X maar ondanks alles staat dat best cool 8) Dickozzz said: 2e is zwaar vet maar helaas is je achterkap idee ook al weer gejat maarja, zo gaat dat... Click to expand...
:| beter goed gejat als slecht bedacht zulle we maar zeggen t eenige wat je heb weggehaald is een spijltje.... :X maar ondanks alles staat dat best cool 8) Dickozzz said: 2e is zwaar vet maar helaas is je achterkap idee ook al weer gejat maarja, zo gaat dat... Click to expand...
niek_loog SSR SolidStreetRacer 10 November 2004 #111 jah ik had m ook al gezien, ik heb er maar niks op gezegd.....
Rooienaar 5.2L V8 10 November 2004 #112 Boeiend..... wij weten wie het heeft bedacht :* Maar die 2de shop met de strepen heeft mijn voorkeur
-Stanley- .... 10 November 2004 #113 De 2e is phat, Mischien die strepen zelfde kleur als je velgrand +ralf+
niek_loog SSR SolidStreetRacer 10 November 2004 #114 velgrand wordt gepolijst (beetje moelijk te photoshoppen ) trouwens....met of zonder voorspatbord ?
niek_loog SSR SolidStreetRacer 10 November 2004 #117 denk dat ie dan grijs word ook met strepen erop ofzo
Hardcore-aerox t'gooi 10 November 2004 #118 is idd altijd jammer dat ideen worden gestolen marjah drom is iets moeilijks maken juist een uitdaging !
is idd altijd jammer dat ideen worden gestolen marjah drom is iets moeilijks maken juist een uitdaging !
$aint holy scootertuning 10 November 2004 #119 Wat een gezeik zeg over dat er iets "gejat" wordt. Als je wilt dat niemand het namaakt moet je er geen foto's van maken/op Internet posten. Ik heb hetzelfde al een jaar ofzo, alleen staan er geen foto's van op Internet.
Wat een gezeik zeg over dat er iets "gejat" wordt. Als je wilt dat niemand het namaakt moet je er geen foto's van maken/op Internet posten. Ik heb hetzelfde al een jaar ofzo, alleen staan er geen foto's van op Internet.
Dickozzz Well-Known Member 11 November 2004 #120 RS-Vale-46 said: zeker met!! bijv. zelfde kleur als de strepen.. Click to expand... Hier sluit ik me bij aan Ik vind het echt een tof kleurtje icm die strepen en die velgrand etc. Zeker doen :W
RS-Vale-46 said: zeker met!! bijv. zelfde kleur als de strepen.. Click to expand... Hier sluit ik me bij aan Ik vind het echt een tof kleurtje icm die strepen en die velgrand etc. Zeker doen :W