Aprilia SR Scheuren bij de vleugeltje..voorkomen?

Kevin

Well-Known Member
Bij de meeste aprilia SR beginnen bij de vleugeltjes en bij het zadel allemaal kleine scheurtjes te komen,en die worden alleen maar groter,dit komt denk ik omdat ,die gene die achterop zit er soms keihard aan trekt of wat dan ook....nou is mijn vraag,of je dit ook kan voorkomen,of verminderen....ja je kan natuurlijk niemand achterop laten....maar is er ook nog een andere manier??

0?

Ik heb het nog niet,maar veel van mij vrienden die ook een SR hebben,begint te komen,zelf bij 1 zijn er echt stukken uit....
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Kevin
Bij de meeste aprilia SR beginnen bij de vleugeltjes en bij het zadel allemaal kleine scheurtjes te komen,en die worden alleen maar groter,dit komt denk ik omdat ,die gene die achterop zit er soms keihard aan trekt of wat dan ook....nou is mijn vraag,of je dit ook kan voorkomen,of verminderen....ja je kan natuurlijk niemand achterop laten....maar is er ook nog een andere manier??

0?

Ik heb het nog niet,maar veel van mij vrienden die ook een SR hebben,begint te komen,zelf bij 1 zijn er echt stukken uit....

was laatst ook al een topic over. Ik heb er ervaring mee, het komt niet zozeer door mensen achterop maar meer doordat je gewoon te hard over drempels heen ragt.
 
idd gewoon stootrubbertjes monteren, of niemand meer achterop nemen, maar als het toch gaat scheuren kun je alsnog van die polyester achtige spul erachter zetten, da houd het ook wel weer een paar maanden
 
Is inderdaad al een toppic over geweest maar goed ik heb verstevigd met poliester en stootrubbertjes maar ik denk dat ik m helemaal ga dichtpoliester want ook de poliester versteveging gaat nu scheuren...
 
Originally posted by Teunios
wat raar. mijn WWW is al 5 jaar oud.. enik heb er totaal geen last van.. maar jah.. niet egoistisch bedoelt maar ik ga ook zeer zuinig met mijn scoot om..

Idem. Ik heb ook mensen gezien die dit probleem hebben, zelf heb ik regelmatig mensen achterop, maar de boel blijft toch gewoon heel hier.
 
tsja, dan zal het verschil wel zitten in hoe we de drempels nemen ofzo, maar da boeit ammel nie, ik denk dat kevin gewoon het beste een ander zadeltje kan kopen en dan wat zuiniger ermee doen anders blijf je bezig met polyesteren
 
die stoot rubbers moet je niet bij je buddyseat plakken maar meer richting het midden van je helmbak want als je gaat zitten klapt als het ware je zadel ietsje door waardoor je je achterste kapje onder spanning zet dit trucje heb ik van importeur aprilia had er nl ook last van en na rubbers niet meer
 
Conclusie: Het blijft een kwestie van hoe ga je met je scooter om in combinatie met het ervoor zorgen dat al het spul aan stootrubbers enz erop zit en blijft zitten.....

Owja mn sr50 is van 98 met orginele lak etc. en heb ook nergens last van.....
 
Back
Top