Aprilia sr hulp nodig met afstellen

Hey ik heb een aprilia sr 50cc met een morini blok. Ik heb laatst een malossi power filter met een laser x pro terugloop erop gezet. Eerst zat hier een 66 sproeier in en ik dacht ik begin met 76 om af te stellen. Met die sproeier liep hij niet echt lekker hij trok erg hard en ging niet harder dan 40. Ik probeerde met de luchtschroef te spelen maar hoeveel extra lucht hoe slechter hij liep. Sproeier 80 ging beter dan de 76 hij trok lekker tot aan 50 met de luchtschroef helemaal ingedraaid. Ik heb er een sproeier 90 ingedraaid en met die loopt hij best goed maar bij sommige snelheden heeft hij een dip. Ik dacht dat dit veel te groot was maar als ik de luchtschroef open deed liep hij nog slechter. Ik kan mij niet voorstellen dat dat ding zo een grote sproeier nodig heeft. Wat is het beste om te doen?
 
Advertisement - register to remove this

Met de sproeier 90 trekt hij heerlijk op tot aan ongv 65 wanneer ik van 20-40 vol gas geef
Post automatically merged:

Begin eerst eens met dat Power Filter er af te halen , en STD luchtfilterhuis .
Tevens meer info : 50CC ? 70CC ? Grote van de Carb ?
50cc Carb 12mm vlgns mij. Std luchtfilterhuis kan ik er niet terug op doen aangezien het spruitstuk niet orgineel is en niet past. Dan gaat de buis naar de luchtfilter buigen en krijgt hij bijna geen lucht
 
Last edited:
Back
Top