Hulp afstellen - Aprilia SR WWW

Mafs

Well-Known Member
Gegroet :)

Word tijd dat ik mijn scooter eens even helemaal goed ga afstellen, heb verschrikkelijke ondertoeren (naar mijn mening als ik optrek) sommige kappen beginnen soms gewoon te trillen, zo erg is het. (en die zitten niet los!:+)

Strakkere trekveertjes dus, alleen nu zou ik graag een richtlijn hebben..
Alles is standaard (maar ontgrenst) en haal maar 70 op de teller als ik geluk heb.
Rolletjes zijn denk ik ook aardig versleten dus die komen er ook nieuw in.

Welke kleur trekveertjes zou ik ongeveer moeten hebben, hoeveel gram rolletjes zou ik ongeveer moeten hebben. En de drukveer, gewoon een witte neem ik aan, of toch een gele?

Ook ben ik er nog niet achtergekomen of ik nou een 105mm of een 107mm koppeling heb, aangezien ik dit moet weten voor de trekveertjes volgens easyparts.nl?
En de rolletjes zijn gewoon 15x12 toch? :)

Alvast bedankt! :W
 
Advertisement - register to remove this

als je bezig bent zou ik ook meteen een nieuwe v-snaar nemen.. kunt het maar gehad hebben en weet je zeker dat het goed is :)

ik ga ervan uit dat je een originele uitlaat hebt.
Ik zou maximaal een witte drukveer proberen..
trekveertjes gele van malossi oid.
en rollen rond de 5 gram ongeveer..
 
als je bezig bent zou ik ook meteen een nieuwe v-snaar nemen.. kunt het maar gehad hebben en weet je zeker dat het goed is :)

ik ga ervan uit dat je een originele uitlaat hebt.
Ik zou maximaal een witte drukveer proberen..
trekveertjes gele van malossi oid.
en rollen rond de 5 gram ongeveer..

Goed idee, komt er ook op :)
Ja, alles standaard maar ontgrenst dus ook de standaard uitlaat nog :D

En dankjewel, zal het vanmiddag bestellen en dan zien we wel wat er uit komt :)

Editje: V-snaar.. heeft een standaard SR een 105mm of een 107mm poelie, of maakt dit niet zoveel uit voor de v-snaar?
 
Last edited:
Back
Top