Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Moet zeggen dat ik mac ook chiller vind.. als je het eenmaal een beetje door hebt.. is het zo veel makkelijker..

Apple werkt gewoon makkelijker... En over dat kruisje aan de andere kant.. dat gebruik ik sowieso nooit...

Altijd appeltje + w of + q..

En altijd iets opstarten via Spotlight dmv appel spatie

Is gewoon snel werken met al die sneltoetsen :)

edit: ja bij windows kan het ook zo, maar niet zo makkelijk :+

Eindelijk gelukt! :D De iphone geunlocked na veel lees en zoek werk 8P Blijkt het achteraf toch vrij makkelijk te zijn

Werkt echt fijn overgens.

1.1.1, omdat deze sowieso altijd werkt. Volgens mij werkt 1.1.2 inmiddels ook al geunlocked.

Hij was standaard uitgerust met 1.1.2 overigens

Even snel een vraagje:

Hoe kan ik me imac weer zo maken zoals ik hem uit de doos haalde? Dus terug naar fabrieksinstellingen ? Want kan dat nergens in het boekje vinden :X

(Dus ook alles er vanaf gooien kwa software of foto's ofzo)

Waarschijnlijk van de week of volgende week de iPod Touch halen :~
Kan niet wachten totdat ik dat uber ding heb!

Alleen twijfel ik even tussen de 8GB of de 16GB, want wil toch best veel muziek er op zetten en een film erop is ook wel een must :)

Last edited:
Daarom is 8GB dus te weinig ;). Zou lekker voor 16GB gaan.

Edit; even een vraag. Ik heb een hotmail plugin, maar zodra ik me ongewenste emails verwijder, en ik weer opnieuw Mail opstart, komen steeds dezelde terug, iemand die dit ook heeft?

Last edited:
Misschien een hele stomme vraag.. maar zou je Leoperd op een pc kunnen installen? of is je hardware dan niet compatible?

Vervelend, nu heb ik dat al me reeds verwijderde e-mails weer terug komen in me postvak :X.

Instellen dat je bij verwijderen in Mail ook de mail op de server verwijdert. Anders synchroniseert hij je boxes weer als het fout gaat.

Waarschijnlijk van de week of volgende week de iPod Touch halen :~
Kan niet wachten totdat ik dat uber ding heb!

Alleen twijfel ik even tussen de 8GB of de 16GB, want wil toch best veel muziek er op zetten en een film erop is ook wel een must :)

je mag mijn 16g touch wel overkopen:P

Ik heb macbook met windows xp op :) is wel eens wat anders..

heb ik ook, maar vind het niet echt wauw!

Werk op me macbookpro liever met leopard dan met xp pro, staat er wel beide op. Daarentegen vind ik xp pro op een desktop toch wel een stuk lekkerder werken ook ivm met games:P

Status
Not open for further replies.
Back