Apple Talk

Status
Not open for further replies.
krijg ( lees ik bestel )volgende week weer een aantal 8 GB & aantal 16 GB's

de verkoop prijs ligt er nog aan of ik "gepakt" wordt door de inklaring van dhl... :P anders moet ik het door berekenen,
kosten zullen zijn ongeveer
8 GB 1.1.3 NL menu unlocked 450,-
16 GB 1.1.3 NL menu unlocked 600,-

alleen graag via PM.. ( anders worden de mods zo boos :P )

goed mijn laptop is naar de klote gegaan. Omdat apple laptops een stuk aagenamer geprijst zijn hier wil ik er 1tje aanschaffen. Nu heb ik 1 grote vraag. Ik weet niet welk schrijfprogramma(word programma) er op een apple zit, maar kan ik als ik een verslag schrijf via het schrijfprogramma van apple deze nog wel openen als ik deze wil afdrukken via word van windows?

ik heb een e-mac 1 ghz power pc g4 uit 2004 prima dingetje en hij is snel zat ik vind apple gewoon de chillste computers ze blijven nooit hangen zijn grafisch erg goed en zijn rete snel en geen virussen wat je dus wel hebt bij windows der wordt altijd gezegt dat je weinig games hebt voor de mac maar ga maar eens naar een apple store daar hebben ze een paar kasten vol spellen

o ja en als je bij de apple store bent vergeet geen i-pod touch te kopen want die is zo relaxd

goed mijn laptop is naar de klote gegaan. Omdat apple laptops een stuk aagenamer geprijst zijn hier wil ik er 1tje aanschaffen. Nu heb ik 1 grote vraag. Ik weet niet welk schrijfprogramma(word programma) er op een apple zit, maar kan ik als ik een verslag schrijf via het schrijfprogramma van apple deze nog wel openen als ik deze wil afdrukken via word van windows?

Je kan gewoon als je wilt Mac: Word kopen/downloaden..

Pages is beter idd :) Maar het lekkerst vind ik Word 2007 :P

Edit: Schrijf echt bijna nooit documenten dus hoef het niet veel te gebruiken :)

Ik vind Word beter dan Pages. Keynote daarin tegen is wel beter tegen over Powerpoint.. Het is maar net waar je voorkeur ligt. Wil je het oude vertrouwde, neem dan Word.

Zo ik heb eindelijk parallels icm bootcamp in coherence mode draaien. Heerlijk windows applicaties draaien in OSX. Zonder windows interface.

Helaas gebruik ik 1 professioneel programma dat er helaas niet voor de mac is dus dan maar zo.

gaat prima met Word op mac,
zit er ook een soort ctrl + alt + delete op mac? :+

Forceer stop bedoel je? Zit onder je Appeltje linksboven.

Alt + Appeltje + Escape

afbeelding_2408.png

De forceer stop werkt echt goed, vele malen beter dan taak beeindigen bij windhoos

Ik ga komende week een iMac halen, voor de handel, maar ook gewoon eventjes voor in de huiskamer, vind ze echt cool.

Maak nog steeds dankbaar gebruik van mn MacBookje

eerste macbook gekocht. Gewoon de simpele. Het is even wennen maar jezus wat een fijn ding. De prijs was hier ook erg gunstig. 1100 dollar. Daarnaast stond de grote Imac voor 1200 dollar. Misschien dat ik die ook nog koop voor thuis.

Nu zoek ik alleen een goed torrentprogramma voor mac. Moet namelijk ergens MAC office of Word vandaan halen voor mijn schoolverslagen

Status
Not open for further replies.
Back