Apple Talk

Status
Not open for further replies.
MacBook Pro is waterproof heb ik net ondervonden...

Moeders stootte half glas water om, liep volop in de achterkant van mijn mac.. Hield m omhoog.. liep kwart van dat glas water uit de achterkant... Beetje lopen schudden, kwam nog wel wat uit...

Harde schijf was vast gezet door het schudden... Opnieuw gestart.. en hij doet het gewoon weer :#

Godzijdank, had hele dag aan een ontwerp gezeten en wilde net een backup gaan maken... Dus nu net snel gedaan..

Als ie nu kapot gaat boeit het me niet, heb iig dat ding opgeslagen :P Hij is verzekerd dus kan wel weer een nieuwe krijgen als ie kapot is :+

Ik heb nu zo'n nieuwe ipod nano 8 gig:)
Leuk dingetje hoor. Film kwaliteit is best goed alleen wel een beetje klein.:P

Idd, zit erg veel verschil in, en volgens mij maakt het weinig uit. Je hebt er wel hoe dan ook dus nodig, namelijk minidvi-dvi en dan nog dvi-hdmi maar werkt perfect. ikzelf gebruik mini-dvi-dvi, dan een dvi kabel naar de tva, en bij de tv nog een dvi-hdmi convertor die weer in de tv geplugt zit, zelfde idee maar iets gecompliceerder, kon toen zo gauw geen verloopkabel vinden.

[IR]http://farm3.static.flickr.com/2105/2194076705_a53c4669d6_b.jpg[/IR]

Mijn menubalk doet raar, nog iemand dit probleem?

School heeft een verstandige aankoop gedaan :W

[IR]http://xs123.xs.to/xs123/08032/image_00013435.jpg[/IR]

Vraagje:

Bestaat er een kabeltje waarbij je films van je ipod op je tv kan afspelen?

Edit:

Composite- en component-AV-kabels

Als je je iPod aansluit op de composite- of component-video-invoer van je tv, kun je video's van je iPod op het grote scherm bekijken. Een USB-lichtnetadapter wordt meegeleverd.
Component-video

Bestel nu
Composite-video

Bestel nu
Component-video

Nu is mijn 2de vraag, welke heb ik dan nodig? Of ligt dat gewoon aan me tv?

Als ik hem op me pc open, doet hij het niet of zie ik een leeg document. Maar op me imac zie ik wel wat staan maar kan het niet openen..

Heb ook al FileJuicer gedownload voor de mac. maar die doet het ook niet..

Ik heb dit nog steeds niet opgelost en kan bijv. @ serials.com niet veel vinden.
Iemand die me kan helpen, anders kan ik me imac byna niet gebruiken :P

Mag ook via PM ;)

Misschien nog iemand?

Anne (Ice2004), heeft me goed opweg geholpen die heeft op de doos gekeken van een vriend. Maar die code werkt helaas niet, iemand misschien nog een idee..

Wil graag me imac gebruiken :P (Kopen is geen optie, kost €2999,- die kit)
Het gaat om: Adobe Creative Suites Master Collection CS3

En, wat vinden jullie ervan?

gallery-big-06.jpg

de laptop zoals het basisconcept van 20 jaar geleden het wilde! Puur voor de reizende zakenmensen en niet voor pubertjes die willen msn'en vanuit hun bed!

En geeft ook een mooi beeld wat de toekomst ons gaat brengen! Alles via "internet" geen schijfjes etc. Apple was ook de eerste die het diskette station wegliet!

ding is idd goed vet, of eigenlijk dun dus:+

Ik vind het echter een minpunt dat je er geen cd's in kunt doen, maar je moet een keus maken.

edit: je kan er voor 89 euro een dvd-speler bijkopen special voor de macbook air:/ beter zit dat ding er gewoon in de doos bij...

Status
Not open for further replies.
Back