This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk

Status
Not open for further replies.
misschien weet iemand dit:
als ik bij marktplaats op mn macbook een advertentie maak en fotos toevoeg en dan de advertentie plaats, komen er geen fotos bij! doe ik het op mn normale desktop pc met windows dan komen ze er wel gewoon bij. waar kan dit aan liggen?

Hoi hoi,

Vraagje

Ik reis voor mijn werk een uur, (en ook weer uur terug), en zou toch graag een muziekje op willen hebben...

Ik ben dus op zoek naar een Ipod ofso ik heb er niet echt veel verstand van dus hoop dat iemand me een beetje op weg kan helpen

- Beetje goede standby tijd
- Mooi geluid
- niet echt duur

Was het wel +- hoeft niet uber groot. 1 gig is wel genoeg denk ik?

Mijn dank is groot!!

Een iPod Nano niet iets?
Vrij klein en heel erg dun, millimeters..
Is er in een 2 en 4 gb versie geloof ik zo.
Prijzen zijn afhankelijk van het aantal gb's, de 2gb versie kost nu €149,00 @bol.com

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...A=?BOL_OWNER_ID=9000000004533588&Section=home

Thx ruben

Ik heb geen ervaring met die site, goed en betrouwbaar of? ik snap alleen de site niet zo, wat kost de 1 gig? 1 gig is toch ook best veel?

2 Gig is de kleinste Nano versie die je kunt krijgen..
Deze is bij Bol.com 149,00 euro.

Bol.com is een veilige site, dit kun je in het vervolg
herkennen door het
thuiswinkelwaarborg

Als je hem bij Apple besteld, kun je hem voor 149,00 euro gratis
thuis laten bezorgen, en nog 2 regels achterop laten graveren.

Als je geen behoefte hebt aan een beeldscherm zou ik gewoon de "Shuffle" van 79 eu nemen Dennis. Fabrieksopgave voor afspeeltijd is 12 uur maar ik zit er gewoon telkens ruim overheen (rond de 16 uur) en hij's echt ideaal licht en overal aan te clippen.

Maargoed, ik luister vaak alleen mixes van minstens 'n uur. En dan heb je sowieso minder behoefte aan het constant van liedje naar liedje drukken.

Op ibood was ie zaterdag trouwens 119 euro, de Nano 2 gig

jammer dat de reactie beetje laat was heb gister een 1gig Sansa ipod/mp3 spel0r gekocht. was 70e, 15 uur speeltijd, oplaadbaar via accu-tje, best chill ding

vraagje:

Ik heb nog een oude Mini. Maar wil hem graag gebruiken voor in de auto. Nu vind ik zo'n itrip/fm zender maar niets(teminste lijkt me ivm storing etc.). Is er een andere oplossing?Heb al gezocht op internet, daar vond ik een aansluiting voor de aanstekerhouder maar je had ook een cassettedeck nodig?!(die zit dus niet in onze auto!) Iemand enige idee wat ik kan gebruiken? Liefst rond de 30e

komt in een jag maar mag maar 30 e kosten? geen idee of zo'n ding line-ins heeft, zowiezo niet met ipod support lijkt me. zal toch gewoon een itrip worden denk.

een jag rijden maar wel zuinig zijn op een ipod connector voor radio.. echt nederlands 8P

ja tis toch niet mijn auto..het is me vaders auto waar ik soms in rij. Naja voor die paar keer dat ik erin rij wil ik toch wel leuke soundjes hebben

Status
Not open for further replies.