Jaman...
ultrasn0w in Cydia zoeken. Ik zal je vertellen dat ik nooit lees wat tethered en untethered is, dus geen idee, wat is het verschil?
ff een dom vraagje, maar nadat de hond mijn ipod shuffel lader kapot heeft gevreten, heb ik nu een 2 jaar later of zo weer eens een lader gekocht.
Maar kan ik hier nu ook muziek op zetten zonder die omslachte manier van dat klote itunes? Want zoals ik het nu zie moet ik al mijn muziek dus vanaf mijn documenten daarheen kopieeren (wat dus dubbele schijfruimte neemt) en vervolgens op de ipod zetten.
Kan dit niet rechtstreeks?
ultrasn0w in Cydia zoeken. Ik zal je vertellen dat ik nooit lees wat tethered en untethered is, dus geen idee, wat is het verschil?
Had jij wel je "blobs" ofzo gebackuped uit een andere firmware? Vriend van me zit met een locked iPhone, zou een oplossing zijn..
Je hebt wel itunes nodig maar hoeft niet perse al je muziek naar itunes te kopieren, als je je ipod aan de computer hangt en itunes opent zie je dat hij links in je lijstje komt te staat met ''apparaten''.
Open buiten itunes om (windows, pc) de map met muziek en selecteer de nummers die je op je ipod wil, klik ze aan en sleep ze dan naar itunes direct OP je ipod.
En Voila hij gooit ze zo op je Ipodzonder dat je eerst moeilijk hoeft te doen met iTunes kopieren en bla bla
Probeer MediaMonkey eens ipv iTunes ..