This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.

Koop dan een Macbook Air... Goedkoper, super licht, super dun. Prima ding voor huiswerk/school

Hmm, die heeft een klasgenoot van mij er mooi en lekker klein en licht.

Alleen als hij photoshop en illustrator (beide CS) open heeft staan is hij zo sloom als dikke stront + je kan er geen CD's in doen.. dus moet je een externe cd drive hebben..

nou ik moet voor mijn school veel photoshop, illustrator en indesign gebruiken en werk op me imac soms met alle 3 open en hij blijft lekker vlot.. die macbook air was bij 2 prog. als erg sloom.. dan ga ik er mee gooien om te kijken of hij wel echt zo "air" is :+

dus kan ik toch beter een macbook pro kopen ? :+

Doe niet zo moeilijk... Koop voor €1000,- een net zo goede Windows laptop , en zet daat Mac OSX op.

Zijn de air's van tegenwoordig niet een stuk sneller, hadden laatst toch een update gehad. Op mijn macbook kan ik trouwens gemakkelijk Flash, Photoshop en Illustrator tegelijk open hebben en in werken, geen enkel probleem.

Zijn de air's van tegenwoordig niet een stuk sneller, hadden laatst toch een update gehad. Op mijn macbook kan ik trouwens gemakkelijk Flash, Photoshop en Illustrator tegelijk open hebben en in werken, geen enkel probleem.

Niet dat ik weet, hij heeft hem nu een maandje of 3/4

Maar een macbook pro is toch sneller als een macbook air ? althans als je de goedkoopste pro neemt en de normale air
Want een air kan wel alleen als die geen 2 adobe programma's te gelijk kan draaien heb ik er weinig aan zeg maar

Macbook Air - 13,3"
1,86 GHz, 120 GB SATA € 1.399,00
2,13 GHz, 128 GB SSD € 1.699,00

Macbook Pro 15"
2,53 GHz, 250 GB € 1.599,00
2,66 GHz, 320 GB € 1.799,00
2,8 GHz, 500 GB € 2.099,00

Dat bedoel ik.

Ben je een stuk goedkoper uit... Aangezien je loopt te mekkeren over het geld. Er is niets beters ( wou goeds typen maar dat is niet waar ) aan het hardware van een Apple MacBook Pro / -Air of desktop... Tegendeel zelfs , die nieuwste Apple desktop ding , heeft een GTX210 ( door Apple undercloked oid , weet ook niet precies )... Ipv dat ze dan een GTX260 nemen oid... :? Het is puur het software hoor Wes'.

Oh , en Wes' , de kloksnelheid zegt niet alles over de snelheid.

kan je tegenwoordig zo mac osx op een laptop zetten dan.. ik heb nu een sony vaio thuis waar ik dat wel op wil proberen dan !..

Lijkt me wel ? Waarom niet ? Ik bedoel , er is tussen een Apple en een ' normale ' PC weinig tot geen verschil hardwarematig... Probeer het zou ik zeggen.

Ik geloof dat die Sony Vaio best goede laptops zijn toch ? Gewoon doen dan.

Doe niet zo moeilijk... Koop voor €1000,- een net zo goede Windows laptop , en zet daat Mac OSX op.

Jammer dat je daar dan weer dezelfde kreupele weg in slaat als Microsoft ooit eens is ingeslagen. Het maakt voor robuustheid nogal uit of een OS moet draaien op enkele hardware combinaties of ALLE hardware combinaties.

Dus , Mac OSX draait alleen op bepaalde hardware combinaites ? Of wat ? Snap je zin niet helemaal.

Dus , Mac OSX draait alleen op bepaalde hardware combinaites ? Of wat ? Snap je zin niet helemaal.

OSX is ontwikkeld voor de hardware combinaties van de iMac, Macbook, Macbook Pro, etc. Als je dan externe drivers erin gaat pluggen omdat jouw systeem niet dezelfde hardware heeft als een Mac ben je weer bij af.

Oh zo. Maar dan nog zou je OSX op een ' normale ' PC kunnen laten draaien met dezelfde Apple laptop / desktop specs ?

ik loop niet te mekkeren over het geld maar mijn budget is €1600 en als ze dan aan komen met een laptop aan €2000 is dat voor mij te duur

maar word je laptop dan niet slomer aangezoen je dan 2 besturingssystemen erop hebt? Of hal je windows er vanaf maar ik koos voor een macbook omdat ik gewoon goede ervaring heb met apple dan met de "windows" laptops zeg maar..

Heb voor een vaio zitten kijken, die zijn erg mooi en ook hele goede prijs kwaliteit verhouding maar zit windows op en vind OSX veel relaxter werken

En een macbook is gewoon ganz geil haha. :X

Neuh gewoon Windows eraf gooien dan. Computers , vooral laptops , worden gewoon langzamer op den duur. Doe je niets aan...

Moet je gelijk geven dat ze idd ganz geil zijn. In het zwart.

Neuh gewoon Windows eraf gooien dan. Computers , vooral laptops , worden gewoon langzamer op den duur. Doe je niets aan...

Moet je gelijk geven dat ze idd ganz geil zijn. In het zwart.

Windows pc worden met mijn ervaring eerder slomer dan een apple

ik ga nog wel even op internet jacht of het welzo slim is om OSX op een vaio ofzo te zetten

Status
Not open for further replies.