Damn :W
Maar ik vind 2000eu voor een macbook erg veel aangezien ik ook al een Apple iMac heb, dus die laptop is er alleen voor erbij.. Voor op school of gewoon lekker in de zon je "huiswerk" maken haha
Dus vandaar dat ik voor de iets goedkopere ga
nou ik moet voor mijn school veel photoshop, illustrator en indesign gebruiken en werk op me imac soms met alle 3 open en hij blijft lekker vlot.. die macbook air was bij 2 prog. als erg sloom..dan ga ik er mee gooien om te kijken of hij wel echt zo "air" is :+
dus kan ik toch beter een macbook pro kopen ? :+
Zijn de air's van tegenwoordig niet een stuk sneller, hadden laatst toch een update gehad. Op mijn macbook kan ik trouwens gemakkelijk Flash, Photoshop en Illustrator tegelijk open hebben en in werken, geen enkel probleem.
en dat werkt hier al een hele tijd perfectDoe niet zo moeilijk... Koop voor €1000,- een net zo goede Windows laptop , en zet daat Mac OSX op.
Doe niet zo moeilijk... Koop voor €1000,- een net zo goede Windows laptop , en zet daat Mac OSX op.
Dus , Mac OSX draait alleen op bepaalde hardware combinaites ? Of wat ?Snap je zin niet helemaal.
Dat bedoel ik.
Ben je een stuk goedkoper uit... Aangezien je loopt te mekkeren over het geld. Er is niets beters ( wou goeds typen maar dat is niet waar) aan het hardware van een Apple MacBook Pro / -Air of desktop... Tegendeel zelfs , die nieuwste Apple desktop ding , heeft een GTX210 ( door Apple undercloked oid , weet ook niet precies )... Ipv dat ze dan een GTX260 nemen oid... :? Het is puur het software hoor Wes'.
Oh , en Wes' , de kloksnelheid zegt niet alles over de snelheid.
ik loop niet te mekkeren over het geld maar mijn budget is €1600 en als ze dan aan komen met een laptop aan €2000 is dat voor mij te duur
maar word je laptop dan niet slomer aangezoen je dan 2 besturingssystemen erop hebt? Of hal je windows er vanafmaar ik koos voor een macbook omdat ik gewoon goede ervaring heb met apple dan met de "windows" laptops zeg maar..
En een macbook is gewoon ganz geil haha. :X
Neuh gewoon Windows eraf gooien dan. Computers , vooral laptops , worden gewoon langzamer op den duur. Doe je niets aan...
Moet je gelijk geven dat ze idd ganz geil zijn. In het zwart.