This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Ik heb de plugin opnieuw installed en alles was weer oke. Misschien was een simpel opnieuw opstarten van mail ook wel voldoende geweest.

Bij mij werkt dat ik een melding op MSN krijg van nieuwe mail ook niet, al een tijdje. Als ik die plugin download en wil installeren krijg ik een foutmelding

Could not create the Mail preferences file

en dan stop die met installeren, en hij werkt nog steeds niet. Meer mensen met dit probleem? Ik probeer versie 1.53 op Leopard

raar, als jij iTunes download kun je aanvinken quicktime er niet bij te downloaden en die achtergrondprogramma'tjes hebk eigenlijk nog nooit van gehoorD?

Kijk maar eens bij processen, en wattie allemaal bij Windows opstart. Ik ben ook geen fan van iTunes.. gebruik het dan ook zo min mogelijk

Voor msn, kijk bij je msn voorkeuren onder het tabblad meldingen.

En voor je mac mail plugin. Zorg dat je wel alle rechten hebt om te 'schrijven' in de map met je preferences. Gebruiker -> bilbiotheek -> Preferences & Gebruiker -> bilbiotheek -> PreferencesPanes.

Doe ff toon info, en kijk wie er gerechtigd zijn om te schrijven en lezen in die mappen.

raar, als jij iTunes download kun je aanvinken quicktime er niet bij te downloaden en die achtergrondprogramma'tjes hebk eigenlijk nog nooit van gehoorD?

Ik weet niet of dat dan een nieuwe versie is oid, maar voor zover ik weet moet je verplicht quicktime erbij installeren anders werkt iTunes niet.

Achtergrond shizzle als Bonjour/Apple Software Updater en nog iets

Zaterdag wordt mijn iPhone bezorgd

Nu heb ik alleen een vraagje..

Mijn abonnement start pas in juni, als mijn huidige abonnement verloopt.. Nummberbehoud etc..

Maarja, als mijn iPhone er zaterdag al is ga ik hem natuurlijk niet al die tijd in de kast leggen...
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het sim unlocken @ de 3g? Dan gooi ik namelijk tijdelijk gewoon mijn vodafone simkaart erin

Heb wel wat dingen gelezen over het devTeam enzo.. maar misschien dat er hier iemand is die er meer over weet?

www.iphoneclub.nl

Als je een beetje handig bent , kun je het zelf. Betaal je teminste geen €180,- als je het in de winkel laat doen. En speur Marktplaats is af voor iemand in je buurt die het voor je vvor een prikkie wil doen. Ik heb het toen laten doen door iemand in Rotterdam. Voor €35,-. Op dezelfde manier als ze het in de winkel doen.

Ik zou hem niet simlock vrij maken. Gewoon een T-Mobile prepaid kaartje kopen. En nog even met je andere mobiel blijven lopen.

Er zit wel een T-mobile kaartje bij.. heb hem gewoon met abonnement.. Alleen deze gaat pas in juni in.. Dus wordt dan idd gewoon nog ff met oude telefoon bellen

Heb ik gewoon een luxe iPod touch :+

je kan gewoon op wifi netwerk gaan hoor zonder simkaart.

zou hem btw gewoon ff unlocken. guide zoeken op: www.ifoneguide.nl die werken echt per-fect.

en zodra je je andere simkaart hebt ding gewoon updaten/herstellen via itunes en hij is weer gelocked en orgineel.

Ja wifi gaat perfect hier thuis..

Ik heb ook zitten kijken voor die unlock, alleen die werkt niet op firmware versie: 2.2.1 met baseband: 2.30.03.. En mijn iPhone is dus wel met deze firmware geleverd.. Dus ik moet even wachten tot ze voor die versie ook een gekraakte hebben.. dan gaat het denk ik wel lukken

oow das jammer! heb zelf een 2G.. draait nu alweer paar weken op 2.2.1 jailbreaked/unlocked etc. nog steeds het meest briljante toestel ooit!

*fuckin retard mode*

kan iemand me eens makkelijk/duidelijk uitleggen hoe ik nou muziek op me ipod zet, ik heb er laatst alles op gezet, maar nu lukt het weer eens niet x|

*fuckin retard mode*

kan iemand me eens makkelijk/duidelijk uitleggen hoe ik nou muziek op me ipod zet, ik heb er laatst alles op gezet, maar nu lukt het weer eens niet x|

verbinden met iTunes, rechtermuisknop op je iPod in iTunes => Synchroniseren

heb je muziek in je bibliotheek staan? ff sjekken, anders bibliotheek weer volgooien en dan syncen.

Status
Not open for further replies.