Ik heb een probleem met mijn iMac..
Leopard staat geinstalleerd, dus ik even via mijn oom een Windows XP Service Pack 1+2+3 gekregen. Dus ik wil dat gaan installeren, alles ging goed.
Start me imac opnieuw op, en dan krijg ik steeds een zwart beeld met witte letters en de volgende tekst: "Schijffout, druk op een toets om de computer opnieuw te starten".
Maar dan reageer hij helemaal nergens op, heb gewoon gedaan wat in het boekje staat. Als ik hem via Mac HD op start (door alt in gedrukt te houden), dan staat er wel bootcamp op me bureau blad met alle windows dingen.. maar het werkt niet..
Weet iemand wat ik fout doe ?
Maar waar moet ik dat installeren ?
Want als ik ALT ingedrukt hou dan staat er windows en mac, en dan wil ik windows openen en dan krijg ik weer dat zwarte beeld met:
Fout op schijf.
Druk op een toets...
Ik zou Mac OSX opstarten, update voor Bootcamp installeren en Win XP SP3 opnieuw proberen te installeren.
Maar die update is .exe bestand, hoe moet ik dat openen ?
Heb ik toch een converter voor nodig ?
hihi, ben een beetje noob met imac's
Ik heb dus nog nooit gezeik gehad met iTunes.. Snap al dat gelul erover niet, vind het een prima programma
Ik heb dus nog nooit gezeik gehad met iTunes.. Snap al dat gelul erover niet, vind het een prima programma
Ik vind iTunes kut omdat ik Windows gebruik.
Ik wil graag liedjes/filmpjes op je iPod hebben, goed, dan is daar een handig programma voor namelijk iTunes. MAAR dan moet ik ook QuickTime installeren, iets waar ik verder geen fuck aan heb want ik gebruik het nooit. Vervolgens krijg ik nog allemaal achtergrondprogrammatje's (scrabble :+) erbij waarvan ik ook denk, geen behoefte aan.
?