This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.

Of je zet de optie aan 'dubbele nummers' weergeven.

De aluminium ja! Die ipod nano is trouwens ook rete strak zeg.
Vond hem eerst niet zo, maar deze zwarte is wel nice!

Maar heb me iphone al, dus deze gaat marktplaats op ws..

Wat is een goede msn variant voor de mac?

Je hebt Adium en Mercury nog.

wtf wesley

kheb weer een macbook pro nu, en mn macbook ook nog steeds vind macs wel fijn om achter te chillen

ik snap ook wel dat die camera kan filmen en dat dat een camera is....

Maar die SOFTWARE heb ik er niet voor
En op de Apple-site staat het zo onduidelijk als wat :+

dat bedoelde ik

Op stage moet ik dit:

Inrichten. Leuk als je totaal niks van apple af weet

Iemand nog leuke sites ofzo waar tutorials staan oid ?

ik snap ook wel dat die camera kan filmen en dat dat een camera is....

Maar die SOFTWARE heb ik er niet voor
En op de Apple-site staat het zo onduidelijk als wat :+

dat bedoelde ik

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Welke OS gebruik je, 10.4 Tiger of 10.5 Leopard?
Staat het niet op de installatie CD o.i.d.?

n/o maar gebruik google..

ff een levenswijsheid:
Je hoop altijd dat iemand anders voor je gaat zoeken naar een oplossing. Maar zelf doe je geen moeite.. Als je een doel wilt bereiken moet je zelf verantwoordelijkheid nemen.

Dat komt omdat ik me iMac pas stinds kort heb (lees 3/4 maanden) en weet er dus geen reet van. Van een Windows PC ken ik alles sneller vinden dan voor ene iMac, en ik heb al een keer wat gedownload voor me iMac en toen is dat ding helemaal gecrash en vastgelopen..

Dus daarom vraag ik (niet direct) of mensen me kunnen helpen of misschien als ze een link weten even kunnen zoeken Met je levenswijze

Hij vraagt niet om een reactie maar om een actie. Luister er gewoon naar, 10 van de 10 problemen die hier gepost worden zijn te vinden op google.

zo ik heb ook even een vraagje voor de macbook kenners.

voor mn opleiding heb ik een nieuwe laptop nodig, nu dacht ik zelf aan een macbook pro.
Alleen werken ze bij mij op school allemaal met windows. Kan ik op een macbook ook gewoon ''word'' bestanden aanmaken ? dus dat ik het gewoon op kan slaan en het op een windows pc weer kan openen. dit ook met excel enz enz.... ?

Ja dat kan.

Status
Not open for further replies.