andere cilinder

Status
Not open for further replies.

bws_racing

Well-Known Member
ik ben van plan om een snellere 50 cc te kopen voor mijn sr 2004 (piaggo)
setup yasuni R
carb 17,5
vario en koppeling orgineel
zou een stage 6 50 cc met vlinderpoort er goed op doen ? of istie te hoogtoerig, en istie veel sneller als origneel ?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Polini Corsa is geloof ik 65cc ? Is dat wat ?
ik heb niet gezegd dat ik geld teveel heb ? kijk ook btje naar de prijs.. ben niet van plan om 250 euro neer te pleuren

en het is dus eigenlijk ook de bedoeling dat ik met orignele krukas blijf rijden.. wil er niet TE veel aan doen
 
Last edited:
dan kan je ook een dr70 nemen ... :) daarvoor hoef je geen ander krukas te zette ( iedereen zegt van wel,, maar ik blijf bij mijn mening van niet.. heb nu met mijn dr70 +std krukas al 3000 km opzitte en het loopt nog steeds als een zonnetje )
En de dr70 is nog niet eens duur .. 120€ op euroscooters ofzoiets geloof ik ?
 
dan kan je ook een dr70 nemen ... :) daarvoor hoef je geen ander krukas te zette ( iedereen zegt van wel,, maar ik blijf bij mijn mening van niet.. heb nu met mijn dr70 +std krukas al 3000 km opzitte en het loopt nog steeds als een zonnetje )
En de dr70 is nog niet eens duur .. 120€ op euroscooters ofzoiets geloof ik ?


ik had hem voor 100 :p
 
dan kan je ook een dr70 nemen ... :) daarvoor hoef je geen ander krukas te zette ( iedereen zegt van wel,, maar ik blijf bij mijn mening van niet.. heb nu met mijn dr70 +std krukas al 3000 km opzitte en het loopt nog steeds als een zonnetje )
En de dr70 is nog niet eens duur .. 120€ op euroscooters ofzoiets geloof ik ?

maar ik wil geen 70cc :p daar zoude mn ouders ook niet echt blij mee zijn
 
Voor zekerheid kan je altijd betere andere krukas erin doen. Je weet maar nooit, DR70 is leuk om mee te rijden... veel koppel en giet dus eigenlijk die langer vol houdt.

Stage6 50cc vlinder is opzich wel leuk, mijn draait 11.2k rpm wat aardig wat is. voor de rest heb ik zelfde setup maar alleen andere koppeling & vario.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top