Andere bougie = andere cilinder ?

AeroXJunkii

Drunk with a gun
Hey scooterjunks,
een maat van me kwam net aan , zijn scooter deed het niet dus wij bougie eruit gehaald zo gaar als de #$#$$. Dus ik haal de mijne eruit en doe die bij hem erin maar het lukte niet, mijn bougie was veel groter, hij paste gewoon niet in zijn cilinder. We hebben allebei een aerox, ik heb pasgeleden wel een vastloper gehjad en een andere cilinder erop laten zetten.

Mijn vraag: heb ik een andere cilinder dan hem zoals 50 snel ofzo ?

dankje, groeten lee
 
Advertisement - register to remove this

idd , iemand heeft waarschijnlijk een keer het bougiedraad in de kop kapot gedraaid , nu hebben ze er een draadbus ingezet , 1 die groter is dan het standaarddraad aan de buitenkant maar waar een normale bougie in past.

nu heb je de bougie eruit gedraaid maar is de bus ook meegekomen , nu was de kop dus eigenlijk al niet goed ,maar nu is ie echt niet goed meer , dus word een andere kop erbij zoeken. wat voor cilinder/kop is het?

wie heeft je die cilinder en kop erop gezet btw?
 
maar dan heeft ie me mooi genaiad :mad: ik had vastloper en hij had er een NIEUWE cilinder opgezet, hij is de laatste die eraan heeft gezeten oftewel die lul heeft gewoon een 2e handse gekocht en de rest in zn zak gestoken ( anders kan er geen bus in zitten )
 
Back
Top